Beantwoord

Zogezegde verandering van statuut

  • 27 November 2017
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

In een mail die ik enkele minuten heb ontvangen wordt er gezegd dat wij zogezegd veranderd zijn van statuut zodat wij niet meer kunnen genieten van de voordelen van de Bizz-club maar daar hebben wij geen weet van.
Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Wim 27 November 2017, 16:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Het gaat hier over een vergissing van Proximus.
Onze welgemeende excuses. Er volgt een algemene mailing naar alle klanten die verkeerdelijk dit bericht hebben ontvangen.

Mvg,
Wim
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Guy, omwille van een technische storing werd een foutieve email verzonden met betrekking tot je Bizz club. Daar de email foutief was, mag je deze negeren. Je Bizz club is op heden nog steeds actief. Onze excuses voor dit ongemak. Gr inge

Reageer