Vraag

Wordt Premium of Bizz Club stopgezet ?

  • 23 January 2019
  • 6 reacties
  • 624 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het puntensysteem zou worden afgeschaft.
Is dit zo want ik heb premium en bizz punten.

Bedankt !

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Proximus doet daar nu al jaren heel vaag over.
Het zou een aangename verrassing zijn indien het al dan niet met een nieuwe formule behouden zou blijven waarmee de trouwe klant beloond wordt. Ik vrees dat mevrouw de CEO daar écht niet wakker van ligt. De medewerkers kunnen ook maar meedelen wat ze weten. Wanneer duidelijkheid?
Reputatie 2
Proximus doet daar nu al jaren heel vaag over.
Het zou een aangename verrassing zijn indien het al dan niet met een nieuwe formule behouden zou blijven waarmee de trouwe klant beloond wordt. Ik vrees dat mevrouw de CEO daar écht niet wakker van ligt. De medewerkers kunnen ook maar meedelen wat ze weten. Wanneer duidelijkheid?

Inderdaad.
Ik vond deze link : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_club_exchange/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/myproximus-en-facturen/bizz-club/bizz-club-punten/bizz-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
Moet ik mijn punten nu al inruilen als ik bizz punten heb of doorschuiven naar mijn premium punten wat ik overigens al gedaan heb.
Maar kan ik de premiumpunten daar dan gewoon laten staan OF moet ik ze ook al inruilen ?
Er is inderdaad wel wat onduidelijkheid.
Reputatie 7
Badge +1
Proximus doet daar nu al jaren heel vaag over.
Het zou een aangename verrassing zijn indien het al dan niet met een nieuwe formule behouden zou blijven waarmee de trouwe klant beloond wordt. Ik vrees dat mevrouw de CEO daar écht niet wakker van ligt. De medewerkers kunnen ook maar meedelen wat ze weten. Wanneer duidelijkheid?

Heb pas nog een mail gestuurd naar de Premium Club. Die weten ook nog niet wanneer de nieuwe formule ingaat. Maar als dit gebeurd wordt iedereen ingelicht. Klanten die de Premium Club hebben krijgen nog punten bij geschreven behalve die van verjaardag en trouwe klant, die zijn afgeschaft. Nieuwe klanten krijgen geen Premium Club meer in afwachting van de nieuwe formule. Wel vreemd als PX nieuwe klanten wil is er zo een reclame spot gemaakt maar een nieuwe formule van de Premium Club duurt al een jaar om dit te realiseren. Dus punten die je hebt gewoon opmaken aan iets wat je leuk vindt. Wat dan over is bij de nieuwe formule zal wel geïnterneerd worden.
Beste Proximus medewerkers,
Aangezien ik telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd word, schets ik hier mijn klacht.
Ik zit met een probleem dat ik niet zelf gecreëerd heb. Mijn man A.S. klantnummer 1861051 is in januari 2019 overleden en wij hebben gevraagd om de facturatiegegevens juist van naam te veranderen : op mijn naam, zijn echtgenote, R. Van R. Mijn man had een My proximus account met lidnummer voor Premium punten.
Proximus heeft bij de wijziging van de facturatiegegevens een nieuw klantnummer aan mezelf toegekend, nl. 622697790, ipv het bestaande 1861051 te behouden. Dit geeft tot gevolg dat ikzelf een nieuw My proximus account moest aanmaken en ik nu niet meer in aanmerking kom voor de Premium punten. Ik vind dit niet kunnen. Waarom kon André zijn naam niet gewoon vervangen worden door mijn naam op hetzelfde klantnummer, installatieadres is niet gewijzigd, zodat ik verder ook de premium punten kan blijven sparen ? Ik ben dus niet tevreden dat deze dienst niet meer bestaat terwijl ik dus al jaren klant ben op naam van mijn man en de bestaande klanten wel nog de premium punten hebben. Ik heb niet gevraagd om van klantennummer te veranderen. Kan u dit alsnog rechtzetten en me via My Proximus alsnog toegang tot Premium punten geven omdat ik absoluut geen nieuwe klant ben, maar al jaren via de naam van mijn man.
Waarom moet alles zo ingewikkeld zijn als het ook zeer eenvoudig kan ?
Met dank om hieraan aandacht te willen besteden en me een (positief) antwoord te willen geven.
Met vriendelijke groet,
Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt enkele jaren terug.... meer dan 30 jaar klant, altijd alles stipt betaald.
Tot ze na een ongeval in een coma terecht kwam.... alles afgesloten door Proximus, had meer dan 12000 punten, op de koop toe kreeg ze nog een factuurke waarbij de decoder, modem,.... werd aangerekend.
Ze wou klant blijven, maar ze bleven hardnekkig weigerden de punten terug te geven of aan iemand anders over te dragen... gevolg heel het boeltje opgezegd en buitengekieperd en jarenlang zeer tevreden van Telenet. Haar kinderen, familieleden, collega's, vrienden,... vergeten dit voorval niet en zullen nooit nog voor Proximus kiezen. Mee zo een klantenservice maken ze zichzelf kapot. Mond aan mond reclame....
Ik zou binnen de tien dagen gecontacteerd worden op mijn klacht maar noppes hé. Zeer goede en vertrouwelijke klantendienst, effenaf 😡

Reageer