Beantwoord

Waardebon omruilen voor accessoire

  • 11 August 2016
  • 18 reacties
  • 1841 Bekeken

Beste,
Ik heb net punten omgeruild voor een proximus waardebon van 20 EUR dewelke ik wil inruilen in de e-shop van proximus voor een gsm hoesje... ik heb de code via e-mail goed ontvangen, echter zegt hij mij bij de betaling dat de code niet correct is...
Iemand van Proximus die mij kan helpen...?
groetjes,
Stijn
icon

Beste antwoord door Stijn_022 19 August 2016, 15:01

Bekijk origineel

18 reacties

Iemand van Proximus die mij hiermee wilt helpen? Ik heb ondertussen gemerkt dat je met de aankoop van een toestel in de e-shop wel de keuze krijgt om je voucher code in te geven... bij de aankoop van een accessoire krijg je die keuze niet...?
...iemand van proximus die kan antwoorden op het probleem dat zich stelt op jullie website...?
Stuur anders eens een privé bericht
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Hey Elsa, heb ik zo'n 4 dagen geleden al gedaan... Hoop dat iemand van Proximus mij vandaag iets laat weten...
Anders mss nog eens opnieuw sturen als herinnering aan je vraag!!
of als je twitter hebt (of Facebook) daar eens aan proximus de vraag stellen kan je ook, over het algemeen wordt daar vlugger gereageerd, enfin ik probeer je maar te helpen.
Elsa bedankt voor het advies... ik heb ondertussen opnieuw een herinnering gestuurd... Ik vind het wel straf dat de proximus medewerkers wel degelijk andere berichten op dit forum beantwoorden...
Dus nogmaals... als er iemand van Proximus mij hiermee kan helpen...? Helpdesk kan mij niet verder helpen en ik kreeg het advies om de accessoire in de winkel te gaan kopen... Uiteraard kan het niet de bedoeling zijn dat ik elke proximus winkel ga afbellen om te horen of ze die specifieke accessoire in voorraad hebben...
Reputatie 7
Badge +6
Misschien een rare suggestie, maar heb je al eens geprobeerd via een andere browser of de code dan niet aanvaard wordt?
Inderdaad zoals in de 3 eerste punten beschreven staat hier: http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet
zeker eens uitproberen, die gelden voor verschillende problemen.
Reputatie 7
Badge +6
Als dat ook niet lukt, kan je de vraag ook eens stellen op Twitter.
Dan kan je misschien ook nog bellen naar het gratis premium club nummer 1910 om te vragen wat er mis is met die code.
Hey Marleen,
bedankt voor je reactie... Heb het ondertussen geprobeerd met verschillende browsers... helaas...
Heb ondertussen de vraag gesteld via Twitter... Ik vind het gewoon jammer dat er niemand van Proximus wil reageren... Het is duidelijk dat dit een foutje op hun website is, geef dat dan ook toe en zeg bijvoorbeeld dat de technische dienst ermee bezig is... Daar zou ik al blij mee zijn...
Reputatie 7
Badge +6
Heb je op Twitter ook geen reactie gekregen? Spijtig.
Heb je geprobeerd door, zoals in de link van Elsa beschreven wordt, cookies te wissen, adblockers en privacy badger uit te schakelen? Dat kan echt allemaal het verschil maken. Verder zal het antwoord dan toch van een medewerker moeten komen.
PS: voor smartphonehoesjes: ik koop de mijne online van een Nl onlineshop met de zelfde naam: enorme keuze, goede kwaliteit en zeer snel geleverd. ;-)
Wat is echter het nut van een e-shop, waardebonnen en codes als je er niks mee gedaan krijgt natuurlijk.
Ondertussen heb ik op Twitter reactie gekregen: "Normaal zou dit moeten werken... u kan de waardebon ook omruilen in een proximus center"... zucht... Meen je dit nu echt? Beste Proximus, het werkt op jullie site dus niet... Zoals ik al zei... dit is vermoedelijk een fout op jullie website...
En nog steeds is er niemand van proximus die mij op dit forum wilt te woord staan... ondertussen reeds een 3de privé bericht gestuurd naar de proximus medewerkers... tot op heden nog steeds geen reactie...
Zoals ik reeds had gezegd kan de vouchercode WEL worden ingevuld bij aankoop van een gsm toestel maar dus NIET bij accessoires...
Heb uiteindelijk een privé bericht gestuurd naar de community manager... die heeft mij direct geantwoord (waarvoor dank) en heb zonet bericht gehad van het proximus support team:

Ze zeggen dat de waardebonnen die je met je premium punten kunt omruilen... enkel online kunt gebruiken voor een toestel aan te kopen en niet voor een accessoire... Ik kan ook de waardebon in een winkel gebruiken voor zowel een toestel als accessoire...

De informatie op de website klopt dus niet want als je uw punten van premium club wilt omruilen voor een waardebon zie je het volgende:

Proximus waardebon 20 EUR: Een nieuw toestel of een accessoire nodig? Bij Proximus is men aan het juiste adres! Ontvang deze waardebon en geniet van een korting bij je volgende aankoop online of in een Proximus Center."

Dit is dus de fout op hun website want er staat nergens bij dat je online geen accessoires kan bestellen met die waardebon...

Ik kan de waardebon dus wel gebruiken voor een accessoire te kopen in een Proximus Center... maar zoals ik al eerder zei, hoe doe ik dit dan? Naar een Proximus Center gaan en hopen dat die specifieke accessoire (dewelke ik op de webshop van Proximus heb gezien) daar aanwezig is? Of kan ik die dan bestellen ginder?
Ik heb ondertussen van het proximus support team de zekerheid gekregen dat ik naar een Proximus Center kan stappen en (indien de accessoire daar niet in voorraad zou zijn) dat ik deze daar kan bestellen... en betalen met mijn proximus waardebonnen (premium club).

Iets in mij zegt me dat ik met lege handen (letterlijk EN figuurlijk) ga terugkomen... ben benieuwd... ik laat jullie het vervolg zeker weten...
Reputatie 7
Badge +6
Het is ondertussen toch al aangepast op de site: toestellen in de webshop en Proximus verkoopcenters, accessoires enkel in Proximus verkoopcenters. Schrale troost voor jou natuurlijk. ;-)
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/gsm-catalogus/winkel/waardebon.html
Hey Marleen... ik heb mij eigenlijk gewoon gebaseerd op hetgeen er staat als je de waardebon zelf wilt bestellen... :-)

Reputatie 7
Badge +6
Ik hoop dat het hoesje al het gedoe waard zal zijn en volgende keer .... smartphonehoesjes.nl., vandaag besteld, echt morgen in huis. :-))
Hehe... bwo of het dat waard is... 🙂 ... in ieder geval bedankt voor de tip!

Reageer