Vraag

Waardebon omruilen

  • 12 October 2017
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo,
ik heb mijn premium Club punten een aantal maanden geleden omgeruild voor een Proximus waardebon.
Daarmee probeer ik nu sinds een 2-tal weken een headset aan te kopen een van de Proximus winkels.
Verbazend is dat er in geen enkele winkel nog headset beschikbaar zijn? Terwijl die wel op de Proximus website gekocht kunnen worden. Hoe kan dat? Die headset nemen toch niet veel plaats in in de winkel?
Toen ik daarover belde met de klantendienst van Proximus, vertelden de persoon aan de lijn dat ik de waardebon ook online zou kunnen gebruiken. Ik wist wel beter, maar toch geprobeerd. Resultaat: natuurlijk lukte het niet. Dus: geen voorraad in de winkels en een klantendienst die foutieve informatie geeft.
Hoe kan ik alsnog aan een headset geraken?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ertan!

Wij hebben van hieruit helaas geen controle over de voorraad van onze winkels, tot mijn grote spijt.

Ook wil ik even toevoegen, dat het via onze online winkel het enkel mogelijk is toestellen aan te kopen met de waardebonnen en geen accesoires.

Bent u al langsgegaan in een andere winkel?

Groetjes,

Wouter
Dag Wouter, dat is het hem net: ik ben langsgegaan in 3 drie winkels, waarvan 2 in Genk en 1 in Hasselt. Het kan toch niet dat ze allemaal op hetzelfde moment geen headsets meer hebben? Het zou alleszins niet mogen. Ter info: in de winkel van Genk vertelden ze me dat ze waarschijnlijk begin november misschien een nieuwe levering zouden ontvangen.
Kan toch moeilijk alle Proximus winkels afgaan in de buurt.

Reageer