Beantwoord

Vraag over premium punten

  • 3 December 2018
  • 10 reacties
  • 663 Bekeken

Heb vernomen dat de proximus klanten geen premium punten meer krijgen, bij hun factuur en dat de gespaarde punten vervallen eind december. Mijn vraag is nu blijven de geactiveerde punten dan wel geldig voor het gratis bellen, na eind december
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 4 December 2018, 15:34

Bekijk origineel

10 reacties

Vervallen de punten dan voor de vervaldatum ? heb je daarvan een bericht gekregen?
Neen, maar ontdekt daar ik jarig ben geweest normaal kreeg je dan 500 punten gratis, maar nu niet meer. Heb telefonisch contact gehad, en daar is mij die melding gemaakt, dat de punten vervallen einde dit jaar, maar weet nu niet of de geactiveerde punten dan ook vervallen, dat was mijn vraag ?
Reputatie 3
Badge +1
Voor mijn gespaarde punten staat in My proximus nog altijd dat slechts een deel vervalt per 31-12-2019 dus niks over alle punten vervallen en geen punten meer krijgen. Ik heb wel gehoord dat ze met iets bezig zijn in plaats van de punten, maar daar staat verder nog niks over te lezen
Ik zie inderdaad ook geen verandering in MyProximus, maar met de verjaardagbonuspunten daar zijn ze mee gestopt die toe te kennen midden dit jaar.
Inderdaad nu zie je nog geen verandering in My Proximus, maar het is mij vanmorgen telefonisch gezegd, dat die op einde van het jaar vervielen . Maar weet niet of de geactiveerde punten gaan vervallen
Ter info: hier gaat het er ook over
>
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=53775&p=770127&hilit=premium#p770127
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Nog even als algemene informatie betreffende de Premium Club en Bizz Club punten;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Beste,
Nog even als algemene informatie betreffende de Premium Club en Bizz Club punten;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried


Dit zeggen jullie al bijna 1 jaar dat de programma's worden aangepast. En nog steeds krijgen de trouwe klanten niets te horen wat de bedoeling is. Als PX iets doet voor nieuwe klanten aan te werven duurt dit niet zolang. Wanneer horen Wij als trouwe klanten hier iets over. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Beste,
Nog even als algemene informatie betreffende de Premium Club en Bizz Club punten;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried


Dit zeggen jullie al bijna 1 jaar dat de programma's worden aangepast. En nog steeds krijgen de trouwe klanten niets te horen wat de bedoeling is. Als PX iets doet voor nieuwe klanten aan te werven duurt dit niet zolang. Wanneer horen Wij als trouwe klanten hier iets over. Alvast bedankt voor het antwoord.


Hallo PX medewerkers is er al iets bekend over de nieuwe Premium club, zie bovenstaand. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Voor bovenstaand nog geen antwoord ontvangen, is dit zo moeilijk. Maar een vraag, hoe kom ik van de mails af die ik elke keer krijg van de Premium Club. Eerst maar eens zorgen dat ze het vernieuwen, zoals beloofd. Daar mogen ze een mail over sturen.

Reageer