Beantwoord

Vervallen waardebonnen verlengen?

  • 30 March 2017
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Door omstandigheden hebben wij onze verkregen Fnac-waardebonnen niet tijdig kunnen inruilen. Bestaat er een mogelijkheid om deze te verlengen?
icon

Beste antwoord door NickyL 30 March 2017, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik denk niet dat verlopen/vervallen (Fnac-)waardebonnen normaal gezien nog kunnen verlengd/gereactiveerd worden.
'Als ze vervallen zijn kan men daaraan niets meer veranderen.'
Neem anders toch eens contact op met de Premium Club op het nummer 1910.
Je kan het ook altijd nog eens vragen via een privé bericht aan het Proximus team:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Of misschien wil Fnac ze alsnog accepteren?
Het antwoord van Proximus hierop is:

Als deze vervallen zijn kunnen wij hieraan niets meer doen, excuses voor het ongemak.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Eda,

Wij kunnen hier inderdaad niet in tussen komen. Eenmaal deze vervallen zijn, zijn ze onbruikbaar. Excuses hiervoor. Van welke waarde was de waardebon? Kunnen eventueel wel kijken voor een eenmalige tegemoetkoming.

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Dat zou een mooie geste zijn van Proximus, NickyL! :8
Beste Nicky,

zou inderdaad een mooie geste zijn mochten jullie alsnog kunnen tegemoetkomen. De totale waarde bedroeg 75 EUR (3 x 25).

Mvg,
Reputatie 5
Badge +3
Dag Eda,

Kan je ons alvast de klantgegevens bezorgen in een PB? Dit via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Neem het graag verder met je op.

Mvg, Nicky

Reageer