Verjaardagsbonus

  • 6 September 2018
  • 41 reacties
  • 1920 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Gisteren was ik jarig en keek uit naar de verjaardagsbonus; bestaat die bonus niet meer, want ik hoorde dat Premiumclub "hervormd" zal worden.

41 reacties

ik heb deze gekregen toen maar het was wel voor de verjaardagsbonus van 2017 die ik niet gekregen had, echter voor 2018 nog niks gezien.
Reputatie 7
Badge +1
Ik vind het raar dat 2 maanden geleden ene zekere Proximus medewerker Wilfried J. hier op het forum dan toch een paar dossiers heeft aangemaakt om toch de 500 bonuspunten voor verjaardag alsnog te krijgen (o.a. Martin) Weet niet of deze mensen dan toch respons gekregen hebben. Dit had ik wel graag geweten !
Verjaarde in september en heb de 500 punten gekregen. Maar niet via PX medewerker Wilfried J. maar buiten dit forum om. Rechtstreeks dus.
En hoe vraag je dit "Rechtstreeks" Antoon1 ?
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,

Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Mvg, Antoon

Hallo Wilfried,
Zie bovenstaand. Al tijd gehad om hier naar te kijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.

Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.

Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Bedankt. Hoor het nog wel dan.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
We zijn al weer 7 dagen verder. Is er al beweging in het dossier 36092715. Begint nu wel erg lang te duren. Proximus onwaardig.
Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried
Reputatie 2
Badge
Aan de support medewerker Wilfried J.

Vorig jaar: in september 250 punten verjaardagbonus lidmaatschap ontvangen.
Vorig jaar: in oktober 500 punten verjaardag ontvangen.

Dit jaar: totaal niks extra's ontvangen.

Als je voor Antoon het hebt kunnen regelen, kan dit dan ook voor mij niet ??

mvg

Rooboo
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Bedankt. Prettig weekend.
Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried

Die programma aanpassing van de Premium Club, om te voldoen aan de toekomstige wensen, moet dat al bijna 1 jaar duren zonder resultaat. Voor nieuwe klanten aan te werven heeft PX geen jaar nodig om iets te maken (iene miene mutte). Wanneer komt er eigenlijk iets voor trouwe klanten ?
Reputatie 2
Badge
Vandaag telefoontje gekregen van proximusmedewerker.
Deze bevestigde me dat de bonussen voor verjaardag en lidmaatschapsverjaardag niet meer toegekend worden. Per uitzonderlijke titel werden de 250 punten voor lidmaatschapsverjaardag toch nog bijgeteld.
Bedankt aan Wilfried J voor z'n tussenkomst

mvg
geen klote gehad.... terwijl als sinds 2007 klant 😒
heb je u hiervoor toen ingeschreven want je moest dit zelf doen, heb het ook maar pas geweten toen het hier ter sprake kwam op het forum!

Reageer