Triestig gesteld met de catalogus

  • 27 January 2017
  • 16 reacties
  • 1112 Bekeken

Het valt mij op dat de premium catalogus er deftig op achteruit gaat.
Nu zijn er enkel nog maar Proximus items beschikbaar.
De overgang van Bizz naar Premium was al een zware teleurstelling, maar nu is het echt triest geworden.
Zet er leuke items in die de moeite lonen om voor te sparen in plaats van waardebonnen en giften aan goede doelen .

16 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Tawnyn,

Bedankt voor je feedback. Ik stuur dit door naar de bevoegde dienst.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tawnyn,

Hierbij het antwoord van de bevoegde dienst:

Bedankt voor de feedback ivm onze geschenken catalogus. We proberen steeds zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen van onze leden. Naast de Proximus produkten (film, belminuten, pay&go, waardebonnen ) hebben we ook een ruime waaier waardebonnen vanuit verschillende interesse velden (sport, shopping , bioskoop, foto, muziek etc….). We zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeen en nieuwe geschenken, indien je zelf een leuk idee hebt mag dit steeds aan ons doorgegeven worden. We hopen in de toekomst aan de wensen van alle klanten te kunnen voldoen.

Groetjes,

Antonella
Video on Demand ook uit de catalogus gezwierd (3500 punten omruilen voor een aantal films)?
Is nochtans een Proximus product...
Badge
Bij mij staan er ook geen Belminuten meer tussen. Die wilde ik net gaan bestellen :?
Ze komen toch nog terug?
Ik hoop dat Video on Demand ook snel terugkomt.
Met die waardebonnen voor Proximus, Fnac,... ben ik helemaal niets.

Waarom iets goeds in iets slecht veranderen???
Het is inderdaad triestig gesteld met de catalogus, ik steun al genoeg goede doelen en producten van Proximus betaal ik al voor, buiten deze twee categoriën is er geen keuze ! Daarbij komt nog dat bij het aanbieden van een 'nieuw abonnement' er minder tijd is om te rekening te betalen, de bankrekening veranderd is ..allemaal zaken die niet vermeld worden tijdens het telefoongesprek om van abonnement te veranderen. Hierbij voelt men zich niet gewaardeerd als klant! Eerder behandeld als achterlijke idioot die voor een voldongen feit wordt gezet , 'we zullen ze eens te slim af zijn om klanten' : is dat het nieuwe motto?
Reputatie 4
Badge +1
Ga eens eerst op een ander kijken wat je daar krijgt voor je begint te klagen.😆
Dat is pas een positieve benadering .Het gaat hem niet om krijgen wel om bedriegelijke zakenpraktijken. Voor mijn part schaffen ze de punten af en geven een korting op het tarief. Iedereen tevreden en minder gezever
Mijn punten vervallen en dacht ook een aankoopbon te nemen van H&M, Zalando of Decathlon of dergelijke altijd wel handig. Maar helaas alleen goede doelen en proximusaankoopbonnen terwijl ik helemaal niets nodig heb. Het is inderdaad erg triestig gesteld met de catalogus. Hoop dat ze er snel iets aan zullen veranderen.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb het eigenlijk ook nog nergens tegen gekomen waar men iets weg geeft, dan mag het al door sparen van punten zijn of met een bijlage van geld of iets dergelijks; Ik heb nu ook niet bij elke opperater gezeten, maar wie mij een bewijs kan geven zwart op wit via een foto op het forum wil ik wel geloven;. ook mozt mzn hier niet klagen als men bv. zijn maandelijkse betaling niet kan betalen, want dit zou bij andere operatoren wel eens anders kunnen uitvallen.
Reputatie 4
Badge +1
Mijn punten vervallen en dacht ook een aankoopbon te nemen van H&M, Zalando of Decathlon of dergelijke altijd wel handig. Maar helaas alleen goede doelen en proximusaankoopbonnen terwijl ik helemaal niets nodig heb. Het is inderdaad erg triestig gesteld met de catalogus. Hoop dat ze er snel iets aan zullen veranderen.

Eerlijk gezegd interesseren die punten mij helemaal niet, net hetzelfde zoals ik tegen Wim al zei dat die teller met het aantal berichten dat men post, mij niet interesseert. Ik kom van Telenet en daar heeft men al die snuisterijen niet. En als de ene klant daar van houd is dit zijn volste recht. Ik ben hier slechts 2 maanden, ben vroeger hier ook klant geweest; Dus toen zal dit ook wel geweest zijn maar ik heb er nooit aan mee gedaan.
Ja er zijn inderdaad nog wel instanties waar men met spaarsystemen werkt. En die leuke extra's maken het voor de klanten ook een surplus om bij de firma te blijven. Niet dat dat zo belangrijk is de kwaliteit van de diensten primeren. Maar als je kan kiezen uit 2 firma's waar je heel tevreden bent van de service en de ene heeft zulke extra's dan is dat toch mooi meegenomen. Het is niet dat ik ondankbaar wil zijn want heb al enkele evenementen via proximus aan reductietarief kunnen meemaken en dat is ook steeds goed verzorgd. Waardoor ik dan ook al jaren trouwe klant ben en met plezier positieve reclame maak.
Reputatie 4
Badge +1
Ja er zijn inderdaad nog wel instanties waar men met spaarsystemen werkt. En die leuke extra's maken het voor de klanten ook een surplus om bij de firma te blijven. Niet dat dat zo belangrijk is de kwaliteit van de diensten primeren. Maar als je kan kiezen uit 2 firma's waar je heel tevreden bent van de service en de ene heeft zulke extra's dan is dat toch mooi meegenomen. Het is niet dat ik ondankbaar wil zijn want heb al enkele evenementen via proximus aan reductietarief kunnen meemaken en dat is ook steeds goed verzorgd. Waardoor ik dan ook al jaren trouwe klant ben en met plezier positieve reclame maak.

Ja ik ken er ook een hoop, zoals supermarkten en het kruidvat. Maar ik bedoel wel een operator die het zelfde doet zoals hier. En dan wil ik dit wel een graag zwart op wit zien hier.
Vandaag terug een groot aanbod geschenken om uit te kiezen! Dank u PROXIMUS!
Reputatie 4
Badge +1
Ik denk dat je ook blij mag zijn dat men hier zo vrijgevig is. Want ik denk op de vraag die ik u stelde welke operator dit nog doet heb ik tot nog doet heb ik tot nu toe nog geen antwoord gekregen. En u mag me veel wijsmaken ik heb bij velen geweest en heb ook een grote vriendenkring, dus kan het weten.
Zoals ik reeds zei Bever ben ik niet ondankbaar. Maar ik mag wel mijn mening geven een firma doet ermee wat ze wil. En neen op een ander doen ze dit niet dat is nu net waarin ze enorm het verschil maken met andere operators. En als er zich dan zaken voordoen waar ik als klant niet over tevreden ben zal ik hier ook milder of tolleranter op reageren naar Proximus toe daar ze ook loyaal en tollerant zijn naar hun klanten.

Reageer