Beantwoord

Terugkrijgen Premium Club-punten

  • 12 October 2018
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Omdat het belkrediet van mijn Mobilus S-abonnement in augustus sneller opgebruikt was dan verwacht, bestelde ik een Pay & Go-kaart van 5 euro en ruilde hiervoor de nodige punten in (1000?).Ik wist echter niet dat zo'n kaart niet gecombineerd kan worden met een abonnement.
Ik heb hierover al eerder een mail gestuurd (via één of ander kanaal om de Proximus-website), maar kreeg geen antwoord; Daarom probeer ik een reactie te krijgen via dit forum.
Ik zou de bestelling graag ongedaan maken, vermits ik er geen gebruik kan van maken en ik zou de punten graag terugkrijgen zodat ik ze voor wat anders kan gebruiken.
icon

Beste antwoord door AzizA 19 October 2018, 12:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Ramina,
Kan je ons nog even het betrokken klantennummer doorgeven dan kijken we even na wat we nog kunnen doen.
Mvg. Wilfried
Proximus 5 EUR herlaadbeurt Pay&Go
Aantal:
1
Code:
5******
Serienummer:
7******
E-mail:
Besteldatum
24/08/2018
Vervaldatum:
22/11/2018
Status:
De levering is uitgevoerd
Heb je met deze gegevens voldoende
Best alle privé gegevens niet op een openbaar forum posten, maar doorgeven via privébericht, je weet maar nooit dat er nog iemand je code probeert te gebruiken 😉
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ramina, helaas is het niet meer mogelijk om de inruiling te annuleren en jouw punten opnieuw toe te kennen, mits je de herlaadcode reeds ontvangen hebt en een herlaadcode niet kan geblokkeerd worden. Je kan dit eventueel schenken aan iemand die wel een prepaidkaart gebruikt. Groeten, Aziz

Reageer