Beantwoord

Saldo premium gratis belminuten

  • 4 July 2018
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Graag jullie hulp aub ...
Eerst ven zeggen dat ik deze morgend langs geen kjanten op Myproximus geraakte. Dan heb ik gebeld... heb 41 minuten aan de lijn geha,gen voor ik een vriendekijke dame aan de lijn kreeg die veel moeite heeft gedaan... zonder resultaat ...
Mijn vragen : ik heb een nieuws smartphone, maar de gratis belminuten van Premium club zijn niet overgezet.
Waar kan ik een overzicht hebben van het totaal van mijn gratis belminuten van premium club.
Juist gezien : de gratis premium belminuten van mijn vorige smartphone zijn nog nit overgezet...
Bedankt voor de moeite.
icon

Beste antwoord door AzizA 5 July 2018, 18:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goeiemiddag,
Men kan dit op de factuur terugvinden onder verbruik > uw trouw beloont
mvg. Wilfried
Reputatie 2
Bedankt Wilfried voor uw reactie.
Ik zie er waarschijnlijk over... maar ik ga naar MyProximus, klik op mijn verbruik maar zie geen " uw trouw beloont " ... Ik heb mijn bril gekuist en zie het nog niet ...
Bedankt voor de moeite 😞 ...
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Comima, voor het nummer dat eindigt op 14 heb je in September 2017 60 belminuten besteld, hiervan heb je er nog geen gebruik kunnen maken omdat je nooit over jouw belbundel bent gegaan, deze belminuten zijn Ă©Ă©n jaar geldig en die vervalt op 02/09/2018. Op 15/04/2018 heb je opnieuw 60 belminuten besteld, tot op vandaag heb je daar ook geen gebruik van gemaakt en deze vervalt op 14/04/2019. Groetjes, Aziz
Reputatie 2
Bedankt Aziz !
Nu moet ik nog klaarspelen dat de overgebleven gratis belminuten van Premium club die op mijn nokia lumia 830 staan, naar mijn nieuwe nokia 7 plus worden overgebracht ... đŸ€” ...
Groetekes !
Reputatie 7
Badge +3
Hey Comima, belminuten van de Premium Club of van een gsmabonnement zijn niet gelinkt aan een toestel maar aan een simkaart/gsmnummer. Groetjes, Aziz
Reputatie 2
Dat is weeral heel vriendelijk van u Aziz.
Kan u me dan ook misschien vertellen hoe ik mijn achtergebleven gratis belminuten op die nieuwe smartphone krijg aub ? Ik zie ze nergens staan in MyProximus...
Bedankt voor de moeite Aziz â˜ș .
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Comimo, zoals ik jou eerder heb meegedeeld, belminuten zijn niet gekoppeld aan een toestel maar aan een simkaart, dat wil dus zeggen dat je jouw simkaart moet plaatsen in het andere toestel, zo neem je het automatisch mee. Groetjes, Aziz
Reputatie 2
Ooooh ... beter even naar de de proximus shop dan ...
Bedankt Aziz.

Reageer