Beantwoord

Rest belkrediet

  • 4 December 2018
  • 10 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
De laatste dagen, tot voorheen, is het niet meer mogelijk het resterende bel krediet terug te vinden.
Graag herstel van deze optie aub.
Ik lees nu anderzijds op dit forum dat het systeem met de premium punten schijnt te verdwijnen?
Is dat zo?
Kan er dan geen bel krediet meer opgebouwd worden? Wat gebeurt er anderzijds met de reserve premium punten die nog niet opgebruikt werden? Worden er dan geen premium punten meer toegekend bij het betalen van de facturen? Indien echt het systeem verdwijnt, komt er dan een alternatief en tot wanneer blijven dan de oude premium punten geldig?
Hierover zou elke Proximus klant (en zeker de al jaren "trouwe klant" ) degelijk moeten ingelicht worden.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 6 December 2018, 16:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jan,
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 3
Badge
Maar kan je me zeggen waar ik nu nog kan controleren wat ik al verbruikt heb van mijn bel krediet en wat er nog rest? Volgens ik ergens las zou dat op de factuur vermeld worden, maar ik zie niets staan op de factuur?
Wordt trouwens dit bel krediet nu nog aangevuld (via premium punten, of op een andere manier) bij betaling van mijn factuur of niet. Ik vind het een heel onduidelijke situatie.
Reputatie 4
Badge +2
hallo JEG:
1. aanvullen krediet: kan je controleren via My Proximus, Tabblad 'Premium Club',
Rubriek 'mijn overzicht raadplegen'
Het aanvullen gebeurt maandelijks in verhouding tot je factuur.
2.verbruik checken: kan je controleren via My Proximus, Tabblad 'Mijn verbruik'
Rubriek 'Phone line', klikken op 'Meer details over uw verbruik '
Bij 'Oproepen - Premium/Bizz Club' kan je zien hoeveel je al verbruikt hebt
Succes!
Reputatie 3
Badge
Punt 1: dat kan ik raadplegen.
Punt2: hier ligt juist het probleem. Hier is het mij niet mogelijk"meer details over uw verbruik" te vinden.
Deze opties is bij mij niet meer voorzien (vroeger wel).
En "Oproepen-Premium/Bizz Club" is voor mij ook nergens zichtbaar.
Vandaar dus dat ik herhaal dat dit "een heel onduidelijke situatie" is.
Ergens lijken deze opties bij mij te ontbreken.
Reputatie 4
Badge +2
goedemorgen JEG
Ik heb een screen print gemaakt van hoe het bij mij wel werkt;
ik kan echter de details van mijn 'nog niet gefactureerde vaste lijn gesprekken' sinds maart 2018 niet meer bekijken! Proximus is blijkbaar niet van plan dit probleem op te lossen.



Reputatie 3
Badge
Beste Argenteus.
Bij mij is er dus niets te zien van al uw screenshots.
Ook op mijn factuur vind ik geen bijlage die hier betrekking op hebben.
Bij wie moet ik deze fout gaan melden?
Heb je dit zowel via de myproximus app bv op je smartphone alsook via de webbrowser op je laptop bv, dan zal er wel iets verkeerd staan in de settings bij Proximus en zal dit even moeten gecheckt worden door iemand van het proximus team of doorgegeven worden aan de bevoegde dienst.
NB: je bent trouwens de eerste niet die zoiets voor heeft, en 't is niet van bij mij werkt het zo, dat het daarom voor iedereen zal werken, nee zo simpel is et niet ☺️
Reputatie 3
Badge
Beste Martin,
Ik ben heel trouwe Proximus-klant en dit al vele jaren maar soms moet je toch veel geduld hebben.
Zo worstel ik nu al maanden met het probleem dat ik regelmatig 0.42 eurocent verlies op mijn P&G kaart en dit zonder dat ik ook maar één telefoontje geef.
Nu weer die problemen met een niet aangepaste site.
Ik blijf maar aandringen voor oplossingen en hoop dat ze ooit zullen komen maar... zoals ik reeds zei....veel geduld moet je hebben... 😒
Ik weet het mijn pa heeft ook al heel vele jaren ervaring bij PX en er zijn zaken die zelf jaren kunnen aanslepen vooraleer ze in order komen, gelukkig is mijn pa iemand die heel veel geduld heeft en nooit opgeeft, ik denk dat ik het zolang niet zou volhouden !
PS: Ik krijg nu volgende opmerking om details verbruik te kunnen raadplegen

Reputatie 3
Badge
In bijlage afbeelding van mijn site waar ik mijn verbruik zou moeten volgen en wat niet mogelijk is.

Reageer