Vraag

Punten kwijt

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

sinds enige tijd wonen wij in spanje dus alles bij proximus opgezegd en gsm nummers naar pre payed laten zetten. Nu is het dus zo dat ik een mail kreeg dat mijn punten gingen vervallen per 31 december dus ik via de proximus app gemeld dat ik telkens de melding kreeg dat er een technische storing was hier screenshots van gemaakt daardoor kon ik de resterende punten niet inruilen. ik melde dit begin december via de chat in de proximus app na een week was ik nog niet verder dan " agents en wat is uw telefoon nummer klanten nummer en email dan bleven er soms dagen dat er niet op mijn vraag werd geantwoord via Facebook heb ik ook niks gehoord ondertussen zijn we 3 januari verschillende telefoontjes verder en als antwoord u moet maar een klacht indienen die medewerkers die mij geantwoord hebben via die chat zal ze is bij naam noemen iris cindy tessa merve meryem yannick anna dus 7 mensen die van proximus geantwoord hebben maar niks hebben gedaan om mijn probleem op te lossen ik heb screenshots genomen van de foutmelding en ik kreeg te horen installeert u de app is opnieuw terwijl ik aangaf dat ik de melding ook via de pc kreeg ik heb dan gebeld en werd van het kastje na de muur gestuurd ondertussen zijn de punten nergens meer te bekennen wil ik de chat gesprekken niet publiek posten maar zeker in privé doorgeven aan een proximus medewerker wil ik gewoon de punten gebruiken die ik had ik denk toch dat ik op tijd gemeld heb dat ik een zogezegd een technisch probleem had waardoor ik mijn punten niet kon inruilen

2 reacties

Ondertussen nog steeds geen reactie van Proximus. Klacht indienen gaat ook niet bellen tja we kunnen niks voor u doen u moet een klacht indienen maar vraag me af waarom er nu niemand van Proximus de ballen aan zijn lijf heeft om te reageren !!!!!!!!
probeer mss nog eens aan te porren door hen een Privébericht te sturen (klik hier)

Reageer