Beantwoord

Punten inwisselen voor bon Zalando: 15 minuten?

  • 12 November 2017
  • 3 reacties
  • 691 Bekeken

Ik probeerde punten in te ruilen voor een waardebon van Zalando omdat mijn vriendin iets wou bestellen op deze website, het is bovendien het laatst beschikbare item op deze website.
Tot mijn ontgoocheling stel ik echter vast dat volgende zin met een flinke korrel zout moet genomen worden: "De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling."
Aangezien deze bestelling dringend is kan ik echt geen uren meer wachten tot ik deze code krijg.
Nu heb ik dus EN meer betaald aan Zalando EN zit ik morgen wellicht met een waardebon die ik toch niet meer wens te gebruiken.
Graag wil ik dan ook dat de waardebon wordt geannuleerd en dat ik mijn punten op zijn minst terugkrijg.
icon

Beste antwoord door Martin 6 January 2018, 09:12

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb net hetzelfde voor gehad gisteren een bon besteld status blijft hangen op ''De bestelling wordt verwerkt''.
Vandaag dan een mailtje gehad dat er een technisch probleem was en mijn punten terug gekregen.
Heb net opnieuw geprobeerd een bon te bestellen maar dit blijft weer hangen op ''De bestelling wordt verwerkt''.
Kan hier een oplossing voor gezocht worden want dit is echt wel vervelend als je iets wil bestellen bij Zalando.
Bij mij is de mogelijkheid om een Zalando bon te bestellen verdwenen.Ik had trouwens dezelfde problemen als hierboven 5 maanden geleden.
Is de Zalando bon bij jullie ook verdwenen uit de keuzelijst ?
In die lijsten verdwijnen er inderdaad af en toe artikelen en een tijd erna duiken die dan weer op!

Reageer