Vraag

Punten inruilen voor iTunes-code werkt niet

  • 8 December 2018
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

ik probeer reeds enkele weken mijn punten in te ruilen voor een iTunes-code Ref.: E459 - telkens blijft het order blokkeren op het laatste scherm waar ik op de bevestiging-knop druk - ik ontvang geen bevestiging-mail - zowel Chrome als Firefox gebruik geeft hetzelfde resultaat - hoe kan ik deze punten alsnog inruilen voor een iTunes-code?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
ik probeer reeds enkele weken mijn punten in te ruilen voor een iTunes-code Ref.: E459 - telkens blijft het order blokkeren op het laatste scherm waar ik op de bevestiging-knop druk - ik ontvang geen bevestiging-mail - zowel Chrome als Firefox gebruik geeft hetzelfde resultaat - hoe kan ik deze punten alsnog inruilen voor een iTunes-code?
Probeer eens via MyProximus app op je smartphone of Pad. Bij mij werkte dat wel. Wel een tijdje terug.
heb het geprobeerd maar hetzelfde resultaat - wanneer ik mijn email adres wijzig gaat het plots wel maar krijg een bericht dat "Omwille van een technisch defect, werd je Premium Club-bestelling geannuleerd. "
plots krijg ik nu een bericht met de bevestiging van mijn code - "magic in the air"

Reageer