Vraag

Punten inruilen voor belkrediet

  • 3 August 2017
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

ik ruilde gisteren 5000 punten voor 25 euro belkrediet. Tot op heden ontving ik nog niets, zag wel puntenaantal met 5000 verminderen ? Ik nam contact op. Ik kreeg een link om mijn vraag via chat te stellen, maar dat was niet mogelijk op
https://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/cr-all-packs/tuttimus.html
Is dit normaal en hebben andere mensen dit nog al voor gehad of is dat inruilen een "grapje" of smoes om regelmatig naar hun site te surfen ? Krijg je dat beltegoed dan niet echt ?
mvg

6 reacties

Hallo angieken,
op 2/8/2017 precies hetzelfde verhaal! Mijn 5000 punten zijn verdwenen maar de 25€ is er niet bijgekomen!!
Dit krijg ik te zien maar veranderd niet meer.


Zelfs naar winkel geweest en daar ook niet geholpen. Zouden me opbellen en dat deden ze, maar geen tijd om op te nemen!!Waren direct weg. Klant is koning?? Begin dit ook als een misplaatste grap te vinden.
mvg
Reputatie 5
Badge +3
Dag Gilbert, je krijgt hierbij normaal een herlaadcode, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen? Mag steeds per privébericht kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Hallo NickyL, hadden gezegd dat ik een e-mail zou krijgen met code. Nooit die mail ontvangen.
Al wat ik zie dat de levering bezig is ; maar is nooit uitgevoerd!! Al wat ik heb zijn de gegevens in bijlage;
Wat U bedoeld met betrokken gegevens weet ik niet? Tot op heden 14-08-2017 nog niks te zien op kaart.
mvg
@gilleke227
na al mijn gemail ben ik van de ene puit bij de andere padde terecht gekomen om hulp te krijgen, een dikke vette nopes dus ....
Hallo Angieken, Na 15 dagen van bellen en mailen ook nog niks!!Gewoon schandelig de klant is een speelbal.
geld;geld ;geld en wij :stikken. Klant onvriendelijk en uitbuiten. Gehaaide lui zijn het!!
grtjs ;
gilbert
een medewerkers die mijn punten en euro's incasseerde zal er wel bij varen 😉 ipv ik

Reageer