Vraag

Punten inruilen

  • 20 October 2018
  • 5 reacties
  • 3673 Bekeken

Beste,
Ik kan mijn punten niet inruilen. En ik kan ook niet op de catalogus.
Hoe kan ik dat verhelpen?
Dank.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jurgen,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Als je ons je klantennummer doorgeeft dan kijken we dit voor jou nog even na.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Jurgen,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Als je ons je klantennummer doorgeeft dan kijken we dit voor jou nog even na.
Mvg. Wilfried


Wat wordt er dan voor deze klanten gedaan als voordeel. Gaat alles op de schop voor iets compleet nieuw ? Kreeg ook al geen extra punten als trouwe klant. Normaal deze maand.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
kan je ons via deze link het juiste klantennummer nog even doorgeven.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
kan je ons via deze link het juiste klantennummer nog even doorgeven.
Mvg. Wilfried

Done.
Beste, ik geraak niet op de site om mijn Bizz punten om te ruilen.
Krijg steeds de melding : Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/companies-and-government/services/My-advantages__//overview
HTTP ERROR 404.
Heb dit via verschillende browsers geprobeerd : Edge, Chrome, Explorer, Firefox
Mvg
Gerda

Reageer