Vraag

Probleem bestellen Miles and More

  • 8 June 2017
  • 4 reacties
  • 419 Bekeken

Na ingave van mijn M&M kaartnummer (waar ik vroeger reeds succesvol punten ingeruild heb), krijg ik de foutmelding - Het Miles&More-kaartnummer heeft niet het juiste formaat of bevat ongeldige tekens, gelieve dit aan te passen.

Ik heb meermaals geprobeerd, ook via andere toestellen...

4 reacties

Beste ik heb nu hetzelfde probleem... heb jij al een oplossing ontvangen van proximus?
We zijn nu 3 maanden later en nog steeds hetzelfde probleem.
Bijna een maand verder bestaat dit probleem nog steeds - erg klantonvriendelijk dat dit niet wordt opgepakt.
Je zou zowaar vermoeden dat dit met opzet gebeurd om de uitgave binnen eigen bedrijf te houden...

@Proximus ; wanneer lossen jullie dit op?
Nog steeds niet in orde, hoe gaat dit opgelost worden ? ik zou graag mijn punten inruilen voor Miles ? graag reactie

Reageer