Vraag

Premiumclub

  • 30 August 2018
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Ik kreeg deze morgen een mail van Proximus premium club met de mededeling dat ik nog 4556 punten heb en deze kan inruilen.
Na meerdere pogingen heb ik het opgegeven want ik kan mij niet meer inschrijven voor de Premium Club omdat ik geen Proximus klant meer ben.
Ik heb die punten wel verdiend en vraag me af hoe ik die punten nu kan inruilen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya
Heel dat proximus premiumclub gedoe is om te huilen, geen enkele link die nog werkt en punten die maar vervallen en vervallen en die WIJ uiteindelijk wel verdient hebben, betalen genoeg en als je dan eens iemand aan de lijn krijgt en die je bereid is te helpen, moet jij zomaar via de telefoon beslissen in welke items je punten wil opruilen, je kan zelfs nog niet meer kiezen op je gemak, dit is mijn mening erover en zo zullen er nog veel zijn die er ook zo over denken
Ter info: Het Premium systeem zou blijkbaar hervormd worden, want met het toekennen van de verjaardagpremiumpunten zijn ze getopt vanaf 15 jun 18, maar wat er juist allemaal gaat veranderen is nog toekomstmuziek !

Reageer