Vraag

Premium punten kwijt zonder bericht

  • 27 June 2018
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Hoe moeilijk is het om een email te versturen naar Proximus?
HEEL MOEILIJK!!!
Vandaar optie forum maar gekozen.
Ik ben al mijn Premium Punten kwijt zonder dat men daar mij over heeft bericht.
Mijn mobnummer is afgesloten (ook door een misverstand bij Proximus, maar dat vond ik nog niet eens zo erg), maar toen ik mijn account ging controleren, bleken al mijn punten verdwenen.
Nu zijn we ook van internet en vaste lijn provider verandert en krijg ik wel een melding dat ik mijn Premium punten nog 3 weken kan inleveren.
Maar wat met al die punten die op dit account stonden, ook een heleboel punten (+13.307 en die er nog stonden van de betalingen op dat account) van klantnummer 611912077 (die nu opgezegd is en waar we 3 weken voor gekregen hebben voor de punten) die naar dit account waren opgeschreven?
Graag zou ik dat grote aantal punten bij 611912077 bijgeschreven zien worden, zodat wij die nog kunnen besteden.

2 reacties

Ter info: e-mail formulier sturen kan via:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
> klik op stuur een e-mail > ik ken mijn nummer > Ik heb een vraag over premium club of ….. > Premium Club > enz....
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit te vernemen. Ik maakte dossier 34641682 voor je aan om na te gaan wat er nog mogelijk is om te reactiveren. Groetjes Freya

Reageer