Beantwoord

Premium club vind ik niet terug

  • 12 January 2017
  • 20 reacties
  • 826 Bekeken

Ik kreeg al een aantal mails dat ik punten kreeg voor mijn Premium club. Als ik echter op de link klik staat er: "U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Ik begrijp niet goed waarom. Dit onderdeel staat ook niet meer in MyProximus. Wat is het nut van deze punten als ik er niets mee kan doen? Hoe kan ik er wel nog aan?
icon

Beste antwoord door Marleen 16 January 2017, 15:18

Bekijk origineel

20 reacties

ik ben al jaren klant bij proximus en hoor anderen vertellen over premium club en punten die je kan sparen, ik ben dus ook op zoek naar hoe ik daar lid van kan worden en hoe ik die punten kan krijgen. Als ik naar die pagina ga, krijg ik dat ook steeds te zien dat ik geen toegangsrechten heb ?????
ben benieuwd of ik antwoord zal krijgen op de topic die ik net gestart heb
Reputatie 7
Badge +6
Zie:
nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/lid-worden-de-premium-club-37295
Bedankt, maar ik ben al lid. Ik heb ooit al punten ingewisseld, maar kan mijn Premium club nu nergens meer terugvinden. Vroeger stond dit in myproximus en op de app, maar nu niet meer.
Reputatie 7
Badge +6
Hebt u al eens contact opgenomen met het gratis nummer 1910 van de Premium Club? Misschien kan men u daar helpen of een reden geven waarom u de punten niet meer kan vinden.
Reputatie 7
Badge +3
Als ik inlog op MyProximus dan krijg ik allemaal tabs achter elkaar met deze tekst erop:
Mijn overzicht - Mijn producten - Mijn verbruik - Mijn facturen - Mijn Premium Club - Mijn account - Mijn berichten - Mijn support
Als je die niet ook krijgt, dan moet je eens contact opnemen met Proximus.
Eindelijk eens tijd gevonden om 1910 te bellen. Zeggen ze nu (een automatisch bandje) dat ik geen lid kan worden?! Ik was al lid, heb al punten gespaard, heb er al eens ingewisseld? Als ik geen lid mag zijn/blijven, gelieve me dan niet steeds lastig te vallen met punten die ik zou krijgen voor verjaardag , kan schenken aan een doel,...!!!

Geen 'premium club' in mijn keuzebalk te vinden
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Leen!

Kan u mij even uw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
Hallo Leen!

Kan u mij even uw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter

Het is precies een heel moeilijke kwestie 😞
Lukt dit niet om te veranderen of hebben jullie dit nog niet bekeken?
Reputatie 6
Badge +2
Geen 'premium club' in mijn keuzebalk te vinden
Bij mij staat dat wel in mijn keuzebalk en als ik die aanklik heb ik probleemloos toegang tot die Premium club, ik vind het dan ook eigenaardig dat het bij u niet lukt.
Bij mij staat het er niet tussen (foto hierboven) ?
ook bij mij komt Premium Club niet te voorschijn in de balk bij MyProximus...

Proximus belminuten voor mobiele of vaste lijn
Proximus waardebonnen waarmee je een smartphone naar keuze kiest in één van onze Proximus Centers of de online catalogus
Bioscooptickets
Of een leuke waardebon bij één van onze vele partners: INNO, Decathlon, H&M, ICI Paris XL en nog vele andere!


als ik op de link "online catalogues" klik zie ik de smartphones en abonnementen etc maar niks van de waardebonnen, bioscooptickets ...
ik kan niet op premium club. 'komt steeds op geen toegang !! Zou willen kijken om punten in te ruilen voor gsm ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag ZibaZiba,

Bedoel je het account dat gekoppeld is aan je gsm nummer? Ik veronderstel dat het gsm nummer van je werkgever is omdat het op naam van een bedrijf staat. Of bedoel je via een andere account?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag peerke,

Heb je al eens geprobeerd je cookies en surfgeschiedenis te verwijderen? Of al geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +6
ik kan niet op premium club. 'komt steeds op geen toegang !! Zou willen kijken om punten in te ruilen voor gsm ?
Peerke, niet dat het zoveel verschil maakt als je toch niet op je premium club geraakt, maar er staan geen GSMs/smartphones meer in de premium club catalogus, wel waardebonnen waarmee je er eentje kan kopen in de online catalogus of in een Proximus center.
Ik gebruik Firefox en dat gaat probleemloos, maar ja... Veel succes.
Reputatie 7
Badge +3
Ik gebruik Chrome en heb ook geen problemen om mijn punten te raadplegen.
Met verschillende browsers eens proberen moet ik ook regematig doen, maar soms moet Prox ingrijpen

Reageer