Beantwoord

Premium Club

  • 25 November 2018
  • 16 reacties
  • 506 Bekeken

Beste

Sinds een maand werkt de site van de premium club niet meer bij me. Ik heb al op mijn pc en gsm geprobeerd en geen 1 werkt. We zouden graag cinema tickets bestellen, maar de site werkt niet dus dat lukt niet...

Mvg
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 27 November 2018, 14:59

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1
Bij mij werkt dit al anderhalf jaar of langer niet meer. Vroeger stond het aantal gespaarde punten op de papieren factuur, maar nu niet meer. Ik ken dus al die tijd het aantal punten niet (laat staan dat ik ze kan inruilen). Hoogstwaarschijnlijk ben ik er daardoor (en buiten mijn wil) ook al veel kwijt gespeeld... Proximus reageert niet op mijn berichten en verzoeken om dit op te lossen...
Reputatie 3
Badge +1
Ze zijn het hele puntenspaarsysteem aan het omgooien, ging ook al mis met vejaardagbonussen
Lees op dit draadje maar eens:
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/verjaardagsbonus-45548
raadplegen en omruilen via http://myproximus.be zou toch geen probleem mogen zijn, en indien omruilen en raadplegen wel een probleem vormt, zouden de mensen van het proximus team dit normaal gezien in orde moeten kunnen zetten.
Reputatie 1
Beste Martin. Dat is het nu juist. Ik kan probleemloos inloggen op 'myproximus.be' en alles lezen en doorklikken, behalve 'My Proximus'. Ik krijg dan de overzichtspagina met de opsomming van alle onderwerpen: 'Mijn overzicht', 'Mijn producten', 'Mijn facturen', 'Mijn verbruik', 'Mijn Premium Club', 'Mijn account', én hier loopt het vast. Het 'cirkeltje' blijft eindeloos doordraaien... (ongeacht op welk onderwerp ik klik). Jaren geleden werkte dit probleemloos via Chrome. Daarna lukte het enkel nog via Internet Explorer. En sinds anderhalf jaar (of langer) lukt het nergens meer. Ik heb dit probleem al meermaals aangekaart bij Proximus, maar kreeg nooit een afdoend antwoord. Wel de klassiekers zoals 'cookies en browser geschiedenis' wissen, maar dat doe ik meermaals per week. Hoe het zit met de Premium Club-punten weet ik dus absoluut niet... De laatste keer dat ik ze omruilde was 2 jaar geleden geloof ik. Proximus deelt mij ook niet mee hoeveel ik er nu heb. Vroeger stond het saldo op de papieren facturen...
Ik ben natuurlijk niet van Proximus zelf en kan allen maar proberen van je wat te helpen door tips te geven.
Dan zou ik toch nog eens proberen door een Privébericht te sturen (klik hier) en je kunt er ook een de link naar je post meesturen, namelijk: Privébericht sturen (klik hier)
Moest er den nog geen reactie komen kun je ook nog klacht indienen via http://proximus.be/contact
klik achtereenvolgens op :
regel het online
ik ken mijn nummer
ik heb een vraag over premium club of MyProximus
bv Premiumclub
Eeen klacht indienen
scroll naar beneden tot aan Mail ons
klik op mail ons"
enz....
Reputatie 1
Hallo Martin. Bedankt voor je moeite en tips. Helaas moet ik bevestigen dat ik al deze mogelijkheden reeds uitgeprobeerd heb. Gisteren stuurde ik een 'privé-bericht' via die link (mijn bericht staat er nog in als ik op de link klik, maar nog geen reactie gekregen). En bij 'regel het online' loopt alles weer vast. Ik krijg de vakjes 'ik ken mijn nummer', 'ik ken mijn nummer niet' en 'ik ben geen klant', doch als ik klik op 'ik ken mijn nummer' (of zelfs de 2 overige), dan verschijnt er weer een eeuwig draaiend cirkeltje... Mailen gaat dus ook niet. Grrr. Vroeger kon je Proximus (of Belgacom) een 'gewone' email sturen, maar nu enkel nog via hun website.
Daarom ook dat ik het op andere manieren moet proberen. Ik postte gisteren een bericht op twitter en op facebook en een 'privé-bericht' (zie hierboven), en ben nog steeds in - hopelijk blijde - verwachting van een antwoord. Ik stuurde vandaag ook een berichtje via online chat, maar er waren 30 personen voor mij en ik wachtte dus niet op mijn beurt. Dat helpt toch niet, want dan vragen ze om cookies te wissen en van browser te veranderen of het met een ander apparaat te proberen (wat ik niet heb). Hopeloos. Ik ben hier al vele maanden mee bezig... (misschien wel al anderhalf jaar) Gezien de hopeloosheid laat ik het dan enkele maanden schieten tot mijn aandacht er weer op valt en ik een nieuwe poging waag zoals nu.
Omdat je nu van cookies wissen bezig bent is het wel zo dat je ook cookies moet toelaten want in sommige gevallen kun je bij het openklikken van een link op de proximus site inderdaad in cirkeltjes blijven ronddraaien, enfin ik geef het je maar mee.
En omdat je het ook hebt over het mailen dat je vroeger kon, zou je het ook nog moeten kunnen via
proximus.customer.care@proximus.com.
Reputatie 1
Bedankt voor het email adres. Ik zal ook daar een bericht sturen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Helga,
Als je zegt dat je zelf geen klant meer bent dan verklaart dit ook de reden waarom je niet meer kan inloggen in MyProximus.
Indien je nog een klantennummer hebt zouden we via deze weg nog kunnen nakijken.
Je kan dit gesprek steeds 'privé ' verderzetten via deze link
Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Besten Stefanie,
Nog even ter informatie;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Indien je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeeft kunnen we dit wel voor je nakijken.
Mvg, Wilfried
Reputatie 1
Dag Wilfried,
Ik snap het niet goed, want ik heb nooit gezegd dat ik geen klant meer ben. Nogal logisch dat iemand die geen klant meer is, niet meer kan inloggen... Daar word ik dus hopeloos van. Steeds weer een nieuwe 'uitvlucht' bedenken (al is het wellicht 'goed' bedoeld). Wij zijn steeds bij Belgacom geweest, en slechts héél kort bij Telenet toen die zich via de digitale tv automatisch opdrongen. Wij zijn onmiddellijk weer overgeschakeld op Proximus 'zonder onderbreking' (al bijna een halve eeuw klant dus)... Plus ik heb ook niet gezegd dat ik niet kan INLOGGEN. Ik kan probleemloos inloggen. (De voornaam verschijnt, dus dan ben ik wel degelijk goed ingelogd meen ik...) Het is bij het verder doorklikken - namelijk de persoonlijke informatie opvragen (b.v. facturen, puntensaldo, account enz) - waar het niet meer lukt; of ten minste er komt geen verbinding tot stand; enkel dat 'zoek'cirkeltje dat oneindig ronddraait. Ik heb dit al tientallen keren herhaald tegenover Proximus en toch blijft men maar andere 'uitvluchten' verzinnen.... Ik kan ook moeilijk geloven dat ik de allereerste klant ben die dit probleem vaststelt! En nee, het is ook geen tijdelijk probleem, want het duurt al minstens anderhalf jaar.
Reputatie 1
NB: Ik heb de vermelde link 2 dagen geleden al gebruikt om daar een bericht te posten, maar wat ik ook doe (privé-bericht via de link, een bericht op facebook of op twitter), ik krijg 'geen' reactie van Proximus... Heel vreemd. Behalve hier dus van Martin en WilfriedJ.
Reputatie 1
Beste WilfriedJ,
Raar maar waar, mijn probleem is eindelijk opgelost geraakt, dus ik kan opnieuw alle MyProximus gegevens online raadplegen. Weerom ligt de oorzaak bij Bullguard Security. Eén vinkje aan- of uitzetten en 'probleem opgelost'. En het is niet de eerste keer dat een bepaalde functie 'plots' niet meer werkt. Je bent Bullguard dus blijkbaar beter kwijt dan rijk. Ze worden verondersteld mijn laptop te 'beschermen' en niet de 'goede werking' ervan voortdurend te belemmeren!
Ter bijkomende info:
Pas op bij ander security programma's kun je ook problemen krijgen als je bv ad-blokkering inschakelt bv. enz...
Reputatie 1
Dag Martin,
Inderdaad, blijkbaar ben je ze beter kwijt dan rijk. Ik denk eraan om Bullguard volledig te verwijderen. Ze geven teveel problemen. I.p.v. zelf degelijk te controleren of hun plug-ins e.d. goed werken, laten ze het aan hun gebruikers over om dat te doen. Stuur ons dit, stuur ons dat. Ik ben het beu. Trouwens mijn eerdere problemen zijn weer gedeeltelijk terug. Ik kan nu het puntensaldo aflezen en de facturen, maar niet de andere onderwerpen. Via Chrome althans; via IE laden ze wel volledig. Nu weet ik zeker dat het niet aan Proximus ligt, maar 100% Bullguard. En ik zelf heb trouwens helemaal niets 'ingeschakeld' (ad-blokkering enz). Dat werd eveneens bepaald door Bullguard.

Reageer