Beantwoord

Premium Club


Sinds vorig jaar heb ik een mobilus S abonnement en ben ik geregistreerd bij de premium club. Echter heb ik nog geen punten ontvangen voor mijn betaalde facturen. Mijn vrouw heeft net hetzelfde voor.

Graag een oplossing of uitleg hiervoor.

Met vriendelijke groet
Jan
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 19 March 2018, 19:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 1
Zit met gelijkaardig probleem (zie Voltaire 2). Het lijkt wel alsof Proximus van dat belkrediet af wil.
Voltaire2
Reputatie 7
Badge +4
Beste Jan, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 de betrokken klantennummers geven? Dan kijk ik dit even na. Groetjes Freya
Beste

De info werd meer dan een week geleden doorgegeven, tot nu toe nog geen oplossing of antwoord...

Dit spaarsysteem was de doorslag bij de keuze tussen een abonnement bij jullie of bij de concurrentie, jammer dat dit na een half jaar nog steeds niet in orde is...
TUI: wel niet een oplossing voor je probleem maar louter ter info, volgens proximus medewerkers wordt dit premium club systeem vervangen door iets anders, en zullen ze ons verder inlichten indien het zo ver is ....
Reputatie 6
Badge +3
Dag jan,
Voor klantennummer 620447140 is de premium club reeds geactiveerd Loyalty Id: 2440000245256668 al zijn er hiervoor vorlopig nog geen punten opgespaard (Er staan ook geen active diensten)
De diensten van klantennummer 1822941 zijn opgezegd sinds 30/03/2016
op klantennummer 26549579 is de premium club ook reeds geactiveerd al staan her ook hier geen punten.
Mvg. Wilfried
Beste

Uit bovenstaande kan ik opmaken dat er dus geen actieve diensten zijn.

Maar hoe kan ik dan bellen via Proximus met mijn Mobilus S abonnement ?

mvg,
Jan
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jan,

Het nummer 0470/247480 is wel degelijk actief op klantennummer 26549579 al staan er hier momnteel nog geen, punten op.
mvg. WIfried
Beste

Als het actief staat, waarom verdien ik dan geen punten? Jullie melden:

"U ontvangt 3 punten per euro (zonder btw) op elke nieuwe Proximus-factuur of ‑aanrekening. Maximum 5 dagen later verschijnen uw punten automatisch in MyProximus."

mvg,
Jan
Reputatie 7
Badge +1
Beste

Als het actief staat, waarom verdien ik dan geen punten? Jullie melden:

"U ontvangt 3 punten per euro (zonder btw) op elke nieuwe Proximus-factuur of ‑aanrekening. Maximum 5 dagen later verschijnen uw punten automatisch in MyProximus."

mvg,
Jan

Maximum 5 dagen is een utopie. Bij mij duurde dit 12 dagen. Van februari is deze maand nog steeds niet bijgeboekt. Zijn alles aan het aanpassen als je een vraag hierover stelt. Wat er uit gaat komen weten we nog steeds niet. Ben benieuwd wanneer we de mededeling van PX gaan krijgen.
Ik kreeg een verjaardagskaart van Proximus met spaarpunten. Super! Niettegenstaande ik ze nergens kan bekijken of inruilen. Alles al afgezocht MyProximus app, internet, gebeld naar de klantendienst, contact opgenomen via fb,.... maar probleem blijft. De klantendienst raadde me aan om af te wachten, via fb heeft nog niemand gereageerd,... Wie kan mij nu wel helpen?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jan!

Ik zie op het gegeven klantennummer dat u reeds doorgaf aan mijn collega al enkele facturen staan, maar hier zijn inderdaad geen punten door opgespaard. Dit is een fout van onze kant, waarvoor onze excuses.
Kan u ons een privébericht sturen zodat we dit privé verder kunnen afhandelen en opvolgen.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Dag Els,
Er staat bij ons op klantennummer 607915679
170067265 Verjaardagsbonus 19/03/2018 19/03/2018 CREDIT 500 punten
Je hebt nu totaal 2762 punten opgespaard waarvan er 231 vervallen op30/06/2018
Hopelijk is dit toereikend bewijs.
Mvg. Wilfried