Beantwoord

Premium club

  • 9 February 2018
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

Blijkbaar hebben we 9000 punten, maar als ik wil kijken naar mijn voordelen krijg ik telkens een blanco pagina te zien?
icon

Beste antwoord door AkiW 15 February 2018, 22:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jill en Piet,

Kan je ons even jouw klantnummer doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=69324? Dan kijk ik graag na wat er gebeurde met de punten.

Groetjes,
Lorentz.
Wij hebben het zelfde probleem al Jill en Piet we kunnen ons saldo niet raadplegen of punten omruilen,
Vroeger lukte ons dat wel. Wat kunnen we doen ?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam doorgeven, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, dossier nr 32960129 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Nog steeds geen antwoord? Er dreigen opnieuw meer dan 1000 punten te vervallen. We kunnen op geen enkele manier ons saldo bekijken...
Reputatie 7
Badge +4
Heb je jouw klantennummer reeds doorgetuurd via de link die de collega heeft gegeven op 12/2? Groetjes Freya
23 dagen geleden...

Reageer