Premium Club

  • 24 July 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Geachte ,

Op 1 junbi heb ik via My Proximus Premium Club 1000 punten uitgewisseld voor 120 minuten beltijd naar vaste nummers . Deze werden afgetrokken van mijn puntentotaal als besteld vermeld maar nooit geactiveerd :

120 belminuten vanaf een vaste lijn
Aantal:
1
Besteldatum
01/06/2017
Status:
De bestelling wordt verwerkt
Leveringsinfo:
De belminuten worden binnen de 15 minuten geactiveerd.

Mijn GSM NR is verbonden met de Premium Club .
Mijn Proximus Klantnummer is : 1897049

Kunt U eventueel deze bestelling nog activeren ?

Bedankt bij voorbaat
Daniel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hey het klantnummer dat jij mij hebt doorgegeven is niet verbonden aan de premium club. Kan jij mij je vaste lijn nummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan bekijk ik het verder met jou en los ik het op.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer