Premium club

  • 31 August 2016
  • 7 reacties
  • 523 Bekeken

Ik heb gisteren voor 12.500 premium-clubpunten een waardebon van proximus voor 100 euro gekocht.
De punten zijn van mijn rekening gegaan, Maar ik heb geen waardebon ontvangen.
Bij "mijn laatse bestellingen" staat de status van mijn bestelling op "Bestelling mislukt"
Er staat ook vermeld dat ik binnen de 15 min. een mail met code zou ontvangen. Deze mail is niet gekomen,
Ik ben dus mijn punten kwijt en heb geen waardebon. Wat gebeurt er nu verder ? Krijg ik nog een waardebon of
krijg ik mijn punten terug?

This topic has been closed for comments

7 reacties

NB: Je kan ook altijd de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910
dikke zever Elsa als je belt met 1910 krijg je niemand "persoonlijk" aan de lijn ..... dus maw geen klantendienst voor clubpunten
die post is wel al een jaar oud!
Dan moet dit veranderd zijn, ondertussen want ik dacht ook dat 1910 nog altijd het nummer van de premiumclub klantendienst was !
stuur dan via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +3
Ziet ge wel, Elsa heet nu Martin. Zelfde schrijf- en reactiegedrag. 😡
't is toch niet waar zeker 't zou nog mijn zuster kunnen zijn als het zo zit 🤔
'k zal eens een DNA test moeten laten uitvoeren, maar 'k zal ze eerst moeten kunnen opsporen waar ze woont 😄

NB: ge waart daar toch al 100% zeker, waarom zou je dan nu ineens van gedacht veranderd zijn, een mens veranderd zo maar niet denk ik zo, zeggen ze ook niet dat je een oude aap geen smoelen moet leren trekken 😃
Reputatie 6
Badge +2
Ziet ge wel, Elsa heet nu Martin. Zelfde schrijf- en reactiegedrag. 😡

Elsa heeft een geslachtsverandering ondergaan en gaat voortaan door het leven als Martin, een transgender dus. 😁
ja zeg ik ga hier toch niet alles aan de grote klok hangen 😊