Vraag

Opvolgen lopend dossier

  • 7 January 2019
  • 0 reacties
  • 510 Bekeken

Beste

Naar aanleiding van het veranderen van mijn abonnement kreeg ik de melding dat mijn Premium Club punten zouden vervallen binnen de drie weken. Men raadde mij aan om deze punten zo snel mogelijk in te ruilen, maar ik vond het beter om deze punten over te zetten naar de account van mijn vriend (wat ik vroeger al deed). Wanneer ik aanmeld kan ik nergens nog toegang krijgen tot deze punten en ik kan dus in feite ook niet meer beslissen wat er met deze punten gebeurt. Vandaar had ik een mail gestuurd naar Proximus, of zij deze punten voor mij konden overzetten.

Hierop kreeg ik antwoord dat ze een nieuwe, tweede case zouden opstarten en dat ik deze case onder opgegeven referentie zou kunnen opvolgen. Collega's zouden het nodige voor mij ondernemen. Wanneer ik terugmail met de vraag hoe of waar ik deze case kan opvolgen, krijg ik jammer genoeg geen antwoord.

Heeft iemand enig idee waar ik het verloop van de case kan opvolgen?

Alvast bedankt

0 reacties

Geen reactie

Reageer