Beantwoord

MyProximus : geen code ontvangen voor fotoboek

  • 26 April 2017
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Dit is nu de 2 de keer dat dit mij overkomt ; ik ruil eergisteren de punten op myproximus in voor een product van smartphoto. De punten gaan er wel degelijk af maar nu 2 dagen later heb ik nog steeds geen code ontvangen per email! Dus ik kan geen fotoboek samenstellen maar ben wel mijn punten kwijt 😞. Vorige keer heb ik hier meermaals voor gebeld, kreeg een franstalig iemand aan de lijn die duidelijk geen zin had om mij verder te helpen. Heb hier dus helemaal geen zin in om weer die mallemolen te starten, lang aan de lijn te hangen en uiteindelijk toch niet geholpen te worden. ALs iemand raad weet wat ik kan doen zodat ik de code alsnog ontvang of tenminste mijn punten terugkrijg?
icon

Beste antwoord door elver 26 April 2017, 23:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
We onderzoeken dit zeker voor jou. Kan je mij even je klantnummer geven? zo kan ik even kijken wat er is gebeurd.

Groetjes,

Lorentz.
Hallo Lorentz, ik was vanmiddag aangenaam verrast! Er is duidelijk een hele verbetering gebeurd bij Proximus, ik kreeg vanmorgen een vriendelijke jongeheer aan de lijn die mij vroeg ander nummer te bellen na 14 uur. Toen ik even na 14u belde kreeg ik vrijwel onmiddellijk een vriendelijke jongedame aan de lijn, en die heeft mij binnen enkele minuten kunnen helpen. ze heeft de mail met code opnieuw doorgestuurd en enkele uren later zat die effectief in mijn mailbox. Ik ben echt HEEL aangenaam verrast en ben vooral opgelucht dat alles zo vlot kon worden opgelost deze keer(vorige keer, kreeg ik 3 x een brief in de bus om mijn klacht te bevestigen, daarna moest ik elke keer telefoneren naar de dienst met telkens enorme wachttijd!, daarna nog onvriendelijke mensen aan de lijn , meestal franstalig wellicht omdat ik net over taalgrens woon en dus zonenummer heb waardoor ik automatisch in frans werd tewoord gestaan en uiteindelijk heb ik het gelaten voor wat het was, een oplossing voor mijn klacht zat er toen niet in). Een HELE verbetering dus, als het goed is dan mag dat ook gezegd worden!!Dankjewel!
groetjes
Els

Reageer