Vraag

Mijn Premium Club

  • 20 August 2017
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken

Reeds verscheidene maanden probeer ik met het puntensaldo van onze accounts de punten op te nemen in bons.
Via de app gaat het niet , alsook niet via My Proximus. Er komt steeds technisch probleem op als mij gevraagd wordt om mijn contact gegevens aan te passen (= mijn emailadres). Hierdoor heb ik reeds veel punten en geschenken gemist daar deze reeds vervallen zijn ondertussen !

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik vraag geregeld cadeaus of punten of tegoedbons op en die komen mooi waar ze moeten komen. ik kan altijd aan de punten. Ik werk gewoon via chrome en ga naar https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2Feservices_glp%2FGroupLoyalty%2FshoppingCart.pxa%3F_ga%3D1.86139288.1469542086.1442965591&pv=fls daar geef ik login en paswoord in en ik ben er. Net nog uitgetest en het werkte.
Dat werkt bij mij ook niet hoor ! en blijkbaar niet bij mij alleen er moet zeker nog een ander reden zijn dat het bij velen niet werkt ?

Reageer