Beantwoord

Mijn premium club

  • 29 May 2017
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Beste,

Reeds verscheidene dagen probeer ik met het puntensaldo van onze accounts de punten op te nemen in bons.
Via de app gaat het niet , technisch probleem komt er telkens op en via My Proximus lukt het ook niet.
Meestal geeft dit altijd problemen.
icon

Beste antwoord door Kathleen 30 May 2017, 14:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Kathleen, graag ontvang ik je login gegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, excuses voor het ongemak, los het graag met je op! Groetjes, Nicky
Dank u NickyL, Proximus nam zelf al contact op maar kon het nog niet oplossen. Ik mis er daardoor al de punten van
Nog steeds geen nieuws, moest telenet een betere ontvangst hebben was ik ook met mijn gsm naar telenet gegaan. Wat een service. Ze gingen binnen de 10 dagen contact opnemen

Reageer