Vraag

Inschrijven in Premiumclub lukt niet

  • 26 April 2017
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

ik heb reeds het nr 1910 ook gebeld. Ik krijg er NIEMAND aan de lijn!
Steeds de melding dat ik niet in aanmerking kom. Al veschillende malen gebeld met 0800 22800. Geen oplossing. Nu ben ik beu van iedere keer te bellen, doorgestuurd worden, niemand aan de lijn, wachten en wachten aan telefoon en uiteindelijk lijn wordt verbroken. Wie gaat het oplossen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Eigenlijk moet bij een PX klant automatisch een MyProximus aangemaakt zijn en ingeschreven zijn in de Premiumclub. In welke eeuw zitten we is dit dan zo moeilijk. PX medewerkers maar zeggen dat je trouw beloond wordt met de Premiumpunten, maar je moet je wel in kunnen schrijven. Eigenlijk te gek voor woorden in deze technologiesche tijd dit door PX niet automatisch gebeurd voor elke klant.
Reputatie 7
Badge +4
Dag mutje,

Alvast excuses

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook wat beknopte info.

Dan help ik je graag verder.

Mvg,

Koen
Ik ben al klant van 1979 maar ik krijg om wie weet welke reden geen toegang tot premiumclub. Ik ben de voorwaarden al aan het bekijken geweest maar ik vind er geen enkele waarom ik geen recht heb.

Reputatie 5
Badge +3
Dag Guido, willen het graag voor je bekijken, graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht samen met je login gegevens, kan een privébericht starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer