GSM op website al maanden niet beschikbaar

  • 11 September 2017
  • 19 reacties
  • 331 Bekeken

Beste,
Mijn premimum punten vervallen op 20/09/2017 ik ben al twee maand bezig om een GSM toestel ge kopen deels geld deels punten. Deze GSM is constant niet beschikbaar op de website en in de winkel wordt ik ook aan het lijntje gehouden. Ik probeerde reeds twee mail te bellen maar na meer dan een uur telefoneren ben ik alleen nog maar doorverbonden van de ene dienst naar de andere.
Ik ben dit beu. Punten geven die je niet kan gebruiken ...

19 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.

Kan u mij uw Proximus klanten nr doorgeven? U wenst dan gratis belminuten te ontvangen in plaats van de waardebonnen? Gratis belminuten voor uw vastelijn of voor uw gsm? Ik kijk dit graag na voor u
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

Aw
klantnummer 607968312
de bonnen die ik heb vervallen deze week
dus graag deze week omzetting in belminuten
hoe bezorg ik jullie deze bonnen
ik heb reeds mijn punten ingeruild in bonnen die ik afgedrukt heb
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

dossier nr 30961267 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal voor uw situatie het nodige doen en u een oplossing aanbieden. Ze zullen u ook terug contacteren hierover via uw email @gmail.com.

Mvg,

Aw
wanneer krijg ik een oplossing ..., duurt dit enkele dagen, een week, twee weken, ...
Reputatie 7
Badge +4
Beste, de gemiddelde behandeltijd voor deze dossiers is 2 weken. Groetjes Freya
Ik heb hetzelfde probleem, punten vervallen 30 september maar slaag er niet in ze om te ruilen. "Omwille van technische redenen kunnen we uw punten niet weergeven. Gelieve later opnieuw te proberen." is het enige wat ik te zien krijg!
intussen bijna drie weken verder en nog steeds niets gehoord ....
beste, blijkbaar ben ik niet de enige met zoveel gezever bij jullie.... helaas werkt er blijkbaar niet veel juist bij Proximus, ik wordt nu al een week gestalkt door een bandje van Proximus waar eerst maar liefst 1,5 minuut het promobandje wordt afgespeeld en dan vraagt er iemand naar mijn naam en legt op ????!!! dit moet dringend eens stoppen, ik heb niet veel meer nodig of TELENET zal me terug tot hun klanten kunnen rekenen...
☹️
Reputatie 7
Badge +4
Het dossier is helaas afgewezen. Normaal werd u hier telefonisch van op de hoogte gebracht. We krijgen de melding dat de bonnen niet geannuleerd kunnen worden. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je even toelichten van welk nummer je deze oproepen ontvangt? Of zijn deze anoniem? Groetjes Freya
wanneer krijg ik eindelijk eens antwoord op mijn vraag/klacht
ondertussen ben ik hier meer dan een maand mee bezig en nog steeds geen antwoord


Beste,

dossier nr 30961267 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal voor uw situatie het nodige doen en u een oplossing aanbieden. Ze zullen u ook terug contacteren hierover via uw email @gmail.com.

Mvg,

Aw
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Maria,

Je dossier is afgesloten geweest op 21/09/2017 omwille van dat waardebonnen die besteld zijn in ruil voor punten achteraf niet meer kan omgeruild worden tegen iets anders.

Mvg,

Aziz
schandalig vind ik dit, mij eerst aan het lijntje houden dat er een oplossing zou komen
dat kon ik wel met mijn bon een accessoire of iets anders gaan kopen in de belgacom-winkel
er werd mij beloofd om een oplossing te geven
de oplossing is dus niets gewoon niets, vals dingen beloven en uiteindelijks niets doen
een dossier afsluiten zonder mij op de hoogte te brengen vind ik niet kunnen
SCHANDALIG - 15 jaar klant zonder 1 laattijdige betaling zonder 1 probleem en daarvoor kunnen jullie niets doen
mijn conclusie staat vast, ergens anders zal ik beter behandeld worden
als ik zelf geen contact opneem hoor ik jullie niet
dus bij deze zijn jullie mij als klant kwijt en ook mijn kinderen
nog steeds staan er telefoons op jullie website die al weken niet beschikbaar zijn, ook hierover ging ik gecontacteerd worden, geen reactie
vorige keer kon ik mijn bonnen ook niet gebruiken, hierop heb ik nooit gereclameerd, nu het de derde keer was toch contact opgenomen en dan dit
jullie hebbben dus acties die veel beloven maar waar je uiteindelijk niets mee kan doen
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Maria,

Onze excuses hiervoor.

Mvg,

Aziz
excuses vind ik nu maar heel erg flauw, dit is nog steeds geen oplossing voor mijn probleem

er werd beloofd een oplossing te zoeken voor mijn probleem desnoods gingen de bonnen ingeruild worden voor belminuten, ... - IK WIL EEN OPLOSSING - GEEN EXCUSES want dit is echt flauw en goedkoop

zo is het gemakkelijk om acties te houden niet op voorraad dus niets voor de client en dan zeggen het komt in orde, komt niet in orde en dan gewoon excuses voor iemand die meer dan 10 jaar trouwe cliënt is moet jullie toch wel iets kunnen doen
Reputatie 7
Badge +4
Beste Maria, ik begrijp je ongenoegen hierin, omdat je reeds lang klant bent wens ik je alsnog graag tegemoet te komen. De bonnen inruilen of punten teruggeven kunnen we helaas niet doen, zoals eerder aangegeven. Ik stel vast dat het gaat om 4 bonnen van telkens 5 euro. Ik zal een creditnota maken van 20 euro als geste zodat je dan een korting hebt op je volgende factuur ipv de bonnen. Kan je even je akkoord bevestigen, dan doe ik hier het nodige voor. Groetjes Freya
Ja ik ga akkoord met de 20 euro korting op mijn volgende factuur.
Proximus zou beter altijd de mogelijk aan de klant indien hij dit wenst, om de bonnen te kunnen aftrekken van de volgende factuur 🤔
Reputatie 7
Badge +4
Beste Maria,

Ik heb het nodige voor je gedaan en de creditnota van 20 euro voor je opgemaakt. Groetjes Freya

Reageer