Beantwoord

Geen punten op MyProximus na betalen facturen

  • 17 October 2017
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Krijg geen punten op pemium club na betalen facturen hoe in orde brengen
icon

Beste antwoord door AkiW 19 October 2017, 18:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Annick!

Kan je ons even meegeven met welke MyProximus account je punten spaart op je Premium club?

Dan kijk ik graag het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
My proximus account is ...@gmail.com
Met dit adres log ik mezelf in. Mijn naam is annick sprengers en gsm nummer is 04...
Reputatie 7
Badge +6
My proximus account is ...@gmail.com
Met dit adres log ik mezelf in. Mijn naam is annick sprengers en gsm nummer is 04...

Annick,
stuur deze info in privébericht zoals gevraagd door mijn collega Wouter. ik heb je privégegevens verwijderd.

Mvg,
Wim
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Annick!

Bedankt voor je info!

Kan je deze juist nog even doorsturen via een privébericht naar "Het Proximus Team",

zo kunnen mijn collega's dit samen met mij opvolgen.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

dossier nr 31024533 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw

Reageer