Foutmelding bij poging tot aankoop

  • 23 May 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Bij "Mijn Premium Club" staat dat jullie mijn mail-adres nodig hebben. Wanneer ik dat aanpas krijg ik de melding dat er een technisch probleem is, dat mijn gegevens niet zijn opgeslagen en dat ik later maar eens moet opnieuw proberen.
Dat is nu al maanden zo.
Vorige week telefonisch contact gehad met een heel vriendelijk iemand van de helpdesk: casenummer 29359430.
Maar nog geen resultaat tot nu toe...
Net een mail gekregen met een tevredenheidsonderzoek van Proximus.
Hoe denken jullie dat ik die heb ingevuld? ?
Op Proximus' Facebook kan je ook berichtjes achterlaten die na "een paar uur" beantwoord worden. 5 dagen geldt ook nog als "een paar uur" vermoed ik. Nog geen antwoord...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag BartVM,

De dossierbeheerder heeft je dossier in behandeling. Ik vraag hem om je op de hoogte te houden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag BartVM,

De dossierbeheerder heeft me het volgende gemeld:

Dit dossier gisterennamiddag binnen gekregen. Heb hiervoor andere interne diensten moeten contacteren. Probleem ligt in een programma waartoe ik geen toegang heb.

Groetjes,

Antonella

Reageer