Vraag

Foutmelding bij bekijken of inruilen premiumclubpunten

  • 20 November 2017
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Goedemorgen,

Het is niet mogelijk om mijn premiumpunten in te ruilen. Ik krijg reeds enkele maanden(!) een foutmelding, nl. Error HTTP 404-fout.

Ondertussen de klantendienst gecontacteerd ( 2 keer al). Dit is nog steeds niet opgelost. Een deel van de punten zijn ondertussen al verlopen...

Hoe krijg ik dit in orde?

Bedankt,
mvg.

7 reacties

Ik heb net hetzelfde probleem, kan al maanden niet op de juiste pagina komen, steeds foutmelding HTTP 404-fout. Ik probeer intussen al gedurende 2 uur telefonisch maar ik krijg nog steeds niemand aan de lijn. Mijn punten vervallen deze week.

Hoe krijg ik dit in orde?
bedankt
Bij ons ook hetzelfde probleem. Al wekenlang proberen we de punten online in te ruilen, maar telkens krijgen we een foutmelding. Een deel van onze punten vervallen ook eind deze week.
Telefonisch kun je deze zogezegd ook inruilen, maar dan verlies je 10% van je gespaarde punten.
Helemaal niet tevreden met deze dienstverlening!
Hopelijk komt hier snel een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Anders kun je mss eens het nummer 1910 bellen !
Reputatie 7
Badge +4
Beste, heb je via de telefonische klantendienst alsnog je punten kunnen omruilen?Groetjes Freya
Bij ons is het probleem opgelost. Na contact met de klantendienst kregen we te horen dat het een technisch probleem was op de website. Dit werd direct opgelost en daarna konden we onze punten alsnog via de website inruilen.
Dus dank voor de oplossing!
Beste Freya,

telefonisch zijn jullie ONBEREIKBAAR. Intussen zijn een deel van mijn punten vervallen en heb ik van jullie nog geen enkele reactie gehad. Ik blijf op de foutmelding terechtkomen.

Ik hoop snel van jullie te horen met een oplossing.

mvg

Riet
Reputatie 7
Badge +3
Hallo , kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer