Beantwoord

Duurtijd belkrediet

  • 9 August 2016
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
Hoelang duurt de beltijd van het belkrediet bekomen via de premiumpunten. De de aanvang- en resterende tijd staat wel aangegeven. Het zou echter nuttig zijn te weten op welke datum het belkrediet zal verlopen.

Edit Wim: bericht verplaatst naar subforum Premium Club
icon

Beste antwoord door rooboo 28 August 2016, 21:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Staat er ergens vermeld op de PX-site hoelang het belkrediet, bekomen met de permium punten, geldig is?
Ik denk toch dat dit niet anders is omdat het via premium gebeurt, maar stuur eens een PB met je vraag anders, aangezien het antwoord uitblijft.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 3
Badge
Ik stuurde 14 dagen geleden aan Proximus Team:
"Hoelang duurt de beltijd van het belkrediet bekomen via de premiumpunten. De de aanvang- en resterende tijd staat wel aangegeven. Het zou echter nuttig zijn te weten op welke datum het belkrediet zal verlopen.
Staat er ergens vermeld op de PX-site hoelang het belkrediet, bekomen met de permium punten, geldig is?"
Nog altijd geen antwoord. Is dat zo'n moeilijke vraag of een moeilijk antwoord? 😞
Reputatie 2
Badge
Ik stuurde 14 dagen geleden aan Proximus Team:
"Hoelang duurt de beltijd van het belkrediet bekomen via de premiumpunten. De de aanvang- en resterende tijd staat wel aangegeven. Het zou echter nuttig zijn te weten op welke datum het belkrediet zal verlopen.
Staat er ergens vermeld op de PX-site hoelang het belkrediet, bekomen met de permium punten, geldig is?"
Nog altijd geen antwoord. Is dat zo'n moeilijke vraag of een moeilijk antwoord? :(
Reputatie 2
Badge
Gratis belminuten: 120 minuten vanaf een vaste lijn

Geldig naar alle vaste netwerken, enkel tijdens piekuren

Ref.: FA503

De niet opgebruikte belminuten zijn per maand overdraagbaar tot een maximum van 12 maanden. Geldig naar alle vaste netwerken, enkel tijdens piekuren.
Bij meerdere vaste lijnen van Proximus kunnen de belminuten gebruikt worden vanaf alle vaste lijnen.
Reputatie 3
Badge
Dank u. Nu weet ik dat ze binnen de 12 maanden dienen opgebruikt te worden.

Reageer