ik zou graag mijn bizz club punten inruilen, jammer genoeg krijg ik steeds het volgende scherm als ik dit probeer te doen (u hebt geen toegang tot deze pagina)
hoe zou dit komen ?
ik ontving ondertussen van proximus een mail met volgende inhoud: uw toegang met login... tot een aantal producten in myproximus werd verwijder op vraag van barbara de flo. als u uw proximus login gebruikt voor de proximus tv app of uw proximus cloud zul u gen toegang meer hebben tot deze apps met uw login.
Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit.
Ik ontving een mail van Proximus Bizz Club met melding dat mijn gespaarde punten zouden vervallen op 30 juni (cf. bijlage 1). Echter wanneer ik op de mail in kwestie doorklik, kom ik op een 404-pagina die stelt dat ik geen toegang heb tot de gevraagde toepassing. Dezelfde pagina kreeg ik te zien toen ik me vervolgens probeerde in te schrijven voor de Bizz Club (aangezien ik dacht dat daar het probleem lag).
probeer toch nog eens of het lukt door je browser in cognito te geberuiken
nadat je browser opgestart is toetscombinatie
CTRL+SHIFT+P
of
CTRL+SHIFT+N
afhankelijkvan welke browser je gebruikt.
gebruiken en dan nog eens proberen.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.