Vraag

Beste, ik heb problemen met die mail voor punten in te ruilen voor extra mb

  • 8 May 2018
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Beste , ik heb problemen met die mail voor pnt in te ruilen voor extra mb
gisteren tevergeefs 4 mensen aan de lijn gehad die me steeds maar opnieuw doorschakelen!
vandaag een iemand aan de foon gehad die er voor ging laten kijken

Daarnet krijg ik een mail , waar ik eigenlijk niks van versta , is dat nu nederlands ? of ligt het aan mij

Moet ik daarvoor 140 euro betalen per maand ?????
ben nu reeds van 1990 klant van jullie , altijd tevreden geweest ! Maar nu loopt het wel verkeerd, en ik wil in het nederlands een mail krijgen aub!

Mvg Stefaan


5 reacties

Ik ontving ook een mail zeggende dat ik voor 800 punten 500MB extra kon krijgen. Verschillende malen naar de catalogus van de Premium club gesurfd maar deze optie wordt niet getoond! Mail verstuurd naar Proximus, nog altijd geen reactie....
Ik juist hetzelfde maar ik ga ervoor ?
We betalen genoeg om fatsoenlijk geholpen te worden!!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Stefaan, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven voor verder nazicht en bijkomende uitleg omtrent je probleem? De blijlage die je verzonden hebt kan ik helaas niet openen. Groetjes Freya
Beste FreyaVR , bericht is verzonden en hier ga ik ook nog eens plaatsen


Klant Nummer : 20.....
D Stefaan
Lichtervelde 8810
Mijn probleem:
Het begon allemaal met een mail van jullie dat ik mijn proximus punten kom omruilen voor GRATIS mb voor mijn mobile internet (gratis abonnement van 2G).Wanneer ik op de link druk (van in die mail) krijg ik dit te zien op jullie site ," Iets van een technisch probleem'
Als ik dan info begin te vragen via de app , en telefoon 'sssssss, krijg ik plots dit bericht (jammer dat ik hier geen fotos kan inslepen) ik citeer nu wat ik kreeg" Beste klant , Uw kunt uw punten vonden via het onglet "Plus" Einde citaat. is dat nederlands want ik snap er niks van ??? Goed missen is menselijk maar ik wil deftig geholpen worden ,betaal genoeg iedere maand en al bijna 30jaar klant.Dus ik wil iets terug en zeker als jullie zeggen dat ik iets meer kan met gespaarde punten.

Trouwens vroeger stond er een knop op jullie site waar ik voor 5 euro 500mb kon bijkopen,zelfs deze knop is weg??? Paarmaanden terug had ik idd teveel verbruikt zonder het in te gaten te houden (mijn fout) en ik kreeg een factuur van jullie iets van een 60euro meer voor nog geen 300mb extra verbruik ,daarmee hou ik de boel nu in de gaten en wil ik zeker die knop terug anders ga ik evt de extra verbruikte mb niet betalen!
Hopelijk krijg ik vlug antwoordt met een oplossing. Vergeet niet dat jullie dit gestart hebben :-)

Mvg D Stefaan , fijn weekend gewenst doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer