Beantwoord

500 Premium Club punten bij verjaardag

  • 14 January 2018
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Ik kreeg een kaart van Proximus in de brievenbus met de melding dat er automatisch 500 Premium Club punten zouden toegevoegd worden aan mijn saldo op de dag van mijn verjaardag (1 januari). Na 2 weken staan die er nog niet bij. Dit is trouwens al het 3de jaar op rij dat dit niet automatisch gebeurt. Ik contacteerde hiervoor 3x de klantendienst (niemand kon mij helpen), stuurde een PB op de facebookpagina van Proximus (geen antwoord)... Ik vind geen mailadres van Proximus om dit na te vragen... Wat een dienstverlening !!!
icon

Beste antwoord door FreyaVR 16 January 2018, 16:26

Bekijk origineel

4 reacties

J e kan ook altijd een klacht indienen op deze manier als je hier na lange tijd geen antwoord zou krijgen van prox team:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +4
Beste An, het spijt me dit te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Beste, ik heb hetzelfde probleem vorige week beloofd om 500 punten toe te voegen maar nog altijd niks te zien op mijn status . Groeten Hans
Reputatie 6
Badge +3
Doorgegeven aan de dienst, Hans. Groeten. Jan

Reageer