Ik kreeg een kaart van jullie voor 500 extra premium club punten maar op site krijg ik als bericht :
U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
Wat ben ik dan met zo'n kaart ?
Je bent daar niets mee, is gewoon om je te laten weten dat je 500 punten krijgt voor uw verjaardag ... ook in april zo een kaart gekregen.
Heb jij ook geen toegang tot Mijn Premium Club ?
Via http://proximus.be/myproximus heb ik toegang tot premiumclub
stuur eens een PB zodat ze kunnen nakijken wat de oorzaak is dat je geen toegang hebt.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
stuur eens een PB zodat ze kunnen nakijken wat de oorzaak is dat je geen toegang hebt.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ok, heb ik gedaan.
Nope, geen antwoord gekregen op het PB, we zijn 11 dagen verder 😞
Hey, stuur je ons je klantnummer even via je PB?
Ok, heb ik gedaan
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.