Overstap gsm van Telenet naar Proximus

  • 21 March 2017
  • 7 reacties
  • 2169 Bekeken

Sinds deze ochtend zijn mijn man en ik overgestapt van Telenet naar Proximus. Nu heb ik reeds 5 uren geen bereik meer bij Telenet, maar kan nog steeds niet bellen met m'n Proximus simkaart?!?! Ik heb nochtans enkele dringende telefoontjes te plegen!!!

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik denk dat u in het beste geval nooit uw abonenment of toch het gehele abon. mag opzeggen bij de huidige provider. tot alles geregeld is bij de huidige. Want zeker kan dit enkele dagen in beslag nemen. Dit was bij mij ook en heb dus ook maar gewacht tot men hier alles is komen installeren om mijn contract bij de andere leverancier op te zeggen.
Is wel Proximus die de overdracht regelt met Telenet hé... Dat doe je niet zelf bij een gsm abbonement, normaal wacht je tot het signaal wegvalt bij de vroegere operator en dan steek je de nieuwe sim kaart in je toestel en dan kan je bellen. Maar dit lukt niet
Reputatie 4
Badge +1
Is wel Proximus die de overdracht regelt met Telenet hé... Dat doe je niet zelf bij een gsm abbonement, normaal wacht je tot het signaal wegvalt bij de vroegere operator en dan steek je de nieuwe sim kaart in je toestel en dan kan je bellen. Maar dit lukt niet

Dit weet ik best dat Telenet dit regelt en dat ze niet snel zijn; Mijn moeder is ook over gestapt van Proximus naar Telenet. En wacht al meer dan een week, die sim kaart heeft ze al 6 dagen. Daarom dat ik ook zeg dat je best wacht tot alles in orde is. of het nu gsm of heel je installatie is.
Is hier toch omgekeerd he, het ligt aan Proximus. Telenet is al klaar met af te sluiten, Proximus nog niet met aan te sluiten. Ben al verschillende keren veranderd van operator en heb dit nog nooit 'meegemaakt.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Stefke,

Deze staan inderdaad sinds vandaag actief op het Proximus netwerk. Kan je de toestellen nog eens heropstarten? Laat mij zeker weten of dit geholpen heeft.

Excuses voor het tijdelijk ongemak, bij een overschakeling kan er soms een kleine vertraging zitten, heel uitzonderlijk.

Mvg, Nicky
Dankje! Na 19u hadden we ontvangst! Wel meer dan 7 uren zonder verbinding gezeten ?. Ook na verschillende keren heropstarten... Toch bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
Als je had gedaan zoals mijn moeder had je nooit zonder die problemen gezeten. Een ding dat kost geld. En dat doen de meesten niet graag.

Reageer