Vraag

Onterechte aanrekening uitgaande gesprekken buitenland

  • 6 April 2017
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

Volgens het tariefplan FOR CMS-GSM-088 zijn binnenkomende gesprekken in buitenland gratis. Daarom hebben we ons laten opbellen en zelf geen oproepen vanuit buitenland gedaan.
Nu worden wel uitgaande gesprekken in het buitenland aangerekend die dan nog wel op hetzelfde tijdstip als de binnenkomende gesprekken zouden gebeurd zijn. (rekening houdend met een tijdverschil van + 6 u ).
Bv uitgaand gesprek van 31 maart 18:27 (buitenland) voor 4:40 minuten = binnenkomend gesprek 31 maart 12:27 (in België) voor 4:38.

Online factuur voor gsm betwisten kan niet.
Klantendienst gebeld, maar die begrijpt niet dat er hier wellicht technisch iets verkeerd gelopen is. Je kunt niet terzelfdertijd opgebeld worden en bellen. Ik zou zelf contact moeten nemen met buitenlandse operator!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Gerda!

Zou je even via privébericht het GSM-nummer kunnen doorsturen aub ? Dit kan via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Cindy

Reageer