Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende

Je kan al kijken. Zijn al geactiveerd.
Reputatie 6
Badge +3
Eddy, dan kan je kiezen voor de optie voor 3 gratis films. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Je kan 3 gratis films kijken, Bart. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +4
Beste Kevin, helaas is er geen andere compensatie voorzien. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Julie, zijn deze problemen gemeld bij de technische dienst? Is er een interventie gebeurt? Zoja, kan je ons via een privébericht het betrokken klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
als je op beide boeketten al geabonneerd bent, krijg je compensatie.

en wat als je op één van beide al geabonneerd bent?

krijg je dan een halve compensatie?

en wat bedraagt die dan?
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets
Reputatie 7
Badge +1
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets
Daar heb je gelijk in. Maar denk dat jaar 2017 nog door weegt bij veel klanten en de prijsverhoging bij de oude abo's, trouwe klanten, terwijl de nieuwe abo's met rust worden gelaten.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Reputatie 6
Badge +3
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL
Het gaat ook pas in vanaf morgen 17/1
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan
Dit gaat pas in van af morgen 17/01
Reputatie 6
Badge +2
Hallo
Ik heb zojuist de movies en series optie geactiveerd
Ik krijg echter een berichtje dat hiervoor betaald moet worden daar waar we dachten dat we tot en met 31/1 gratis deze gratis kregen ter compensatie voor de storingen
Wat is hier ni van aan


Je mag NIETS activeren, dat gebeurde automatisch , als jij activeert ga je voor die boeketten moeten betalen, overal stond dat duidelijk uitgelegd ! Bel zo snel mogelijk naar Proximus om je aankoop te herroepen.
Reputatie 6
Badge +2
Dit gaat pas in van af morgen 17/01

Ze zijn nu al actief.
Reputatie 6
Badge +2
Je mag niet activeren, dat doet proximus automatisch.
Al je zelf activeert dan moet je natuurlijk betalen.
Sommigen kunnen nu al kijken, gewoon de zender nummers intikken.
Maar start officieel is pas morgen.


Het zijn wel redelijk belachelijke zenders... Studio 100 -als je geen kinderen onder de 6 jaar hebt, waardeloos.
De filmzender, veel intéressants zie ik niet of het moet die film zijn die rond middernacht uitgezonden wordt... LOL


Dan neem je ze toch gewoon op, die opnames mag je gewoon houden.
je mag zelf niks activeren (activeren == betalen) , je gaat gewoon naar het kanaal nummer bv MS op kanaal 196 en je kan direct kijken zonder activeren, als je wel moet activeren dan is je gratis periode nog niet actief, mss door eens de decoder herop te starten (effen de stroom onderbreken) dat je dan gratis kunt kijken zonder de vraag om te activeren, bij mij is de decoder tijdens blokken uit gegaan en dan kon ik kijken naar MS zonder te moeten activeren
Reputatie 6
Badge +2
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets

Inderdaad Spookje 59

Eerlijk gezegd schrik daar niet meer van, tegenwoordig is negatief zijn de nieuwe standaard, dat en afgunst, haat en nijd en maar zagen en klagen.

Ik heb ook mijn problemen gehad, zware problemen zelfs maar ze zijn opgelost.

Gratis films voor 2 weken, wie de boeketten al had krijgt ook wat.

Geef een hand en ze pakken je arm, als er nog een panne is zullen ze misschien net als Telenet , Base , Orange en Scarlet NIETS meer doen.

Ik log uit: hoofdpijn.😡
Het is toch heel eenvoudig je komt in het dagelijks leven toch ook mensen tegen die meer positief kijken naar de wereld rondom hem dan anderen en de ene is meer optimistisch dan de andere, de ene klaagt ook meer dan de anderen, de ene kan meer lachen dan de andere, of meer relativeren enz..... dus waarom zou dit anders zijn als ze op een forum of op andere sociale media kanalen komen.
Reputatie 2
Badge
Wel inderdaad straf ze hebben goedkoper abonnementen en geven een korting op factuur als compensatie ivm met de stroompanne.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Mijn moeder heeft daar ook niets aan. Ze is 93 jaar en is helemaal niet geïnteresseerd met die extra 2 weken, zeker niet in Sport. Ze zou niet eens weten hoe die tijdelijk gratis betaalzenders te bekijken zijn. Een korting daarentegen wel!
Reputatie 2
Badge
Een geste?
Eén die Proximus wellicht niets zal kosten:
° Belgisch voetbal. Alleszins niets voor mij!
° Studio 100 Hits: blijkbaar is dit een muziekkanaal voor kinderen en zeker niet aan mij besteed. Ik ben 65.
° Movies & Series: om ons ertoe aan te zetten om ons te abonneren, wellicht?
Een ridicule zg. compensatie waar ik in geen enkel geval iets aan heb.
Een korting op de factuur, sorry aanrekening zoals dat nu hoort genoemd te worden, dat is wat ik op zijn minst als geste verwacht had.
Reputatie 5
Badge +3
Amai wat een heisa over die geste van Px...geven ze niets= commentaar, nu doen ze wel iets, terug commentaar, als er zich een elektriciteitspanne van 4 uur voordoet, waardoor alle verlichting, verwarming en alle elektr. toestellen het laten afweten, wordt er dan een geste van Eandis gegeven? Denk het niet.
Ik heb ook het voetbal pakket, kijk dan maar naar de M&S.

mvg.
Dit heeft niets met klagen te maken. Wij vragen gewoon een eerlijke behandeling.
Geen service --> Niet betalen.

Als je naar de bakker gaat, betaal je toch ook geen volle prijs voor een half brood.
Beste,

Deze geste van Proximus lijkt me eerder een reclamestunt.
Waarom geeft men de klanten geen keuze?
Korting van x € op het volgende faktuur.
Gratis pakket voor x weken.
Gratis beltegoed voor x €.
...
Ik verwacht dat dit bij al de vaste klanten beter in de smaak zal vallen dan 2 weken een pakket van kanalen dat ze niet zullen gebruiken, anders hadden ze het pakket wel genomen.

Met vriendelijke groeten,
Werner Stuer
Reputatie 7
Badge +3
Info hierover wordt nog verzonden. Groeten, Tina

Reageer