Telenet overname SFR Belux goedgekeurd: Orange binnen 4 maanden overal kabelaanbod in België


Reputatie 7
Badge +2
De overname van SFR door Telenet is goedgekeurd. Potentieel kan dit de concurrentie opdrijven. Orange wordt hierdoor namelijk een nationale speler op TV. Benieuwd wat dat gaat geven.

Verder zeer benieuwd naar de upgrade van het SFR netwerk in Brussel. En ook de klantenservice. Wie er ooit klant was zoals ik, weet dat dit echt nodig is. Want in Brussel stad is het PX netwerk veel stabieler. Als TN erin slaagt om dat netwerk in orde te krijgen, dan zullen ze zeker op het vlak van content veel sterker staan bij de Nederlandstaligen in Brussel - denk de HBO en Shownet series - dan PX.

Of TN voldoende sexy wordt voor de Franstaligen is minder zeker. Een deal met VOO over premium content zal dan wel nodig zijn.

Bron: http://www.tijd.be/markten-live/homepage/We-worden-steeds-nationaler/9903658?ckc=1&ts=1497347009

10 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik ben tester geweest maar netflix stopte om de haverklap met spelen.
Ik ben en blijf telenet, die geven zeer snel internet, door op ons buitenverblijf internet maxi te hebben van proximus weet ik het verschil. Op 5 ghz kan ik ook prima streamen.
Gsm abo is ook proximus, op onze camping slechte ontvangst bij telenet.
Reputatie 7
Badge +2
Ik ben tester geweest maar netflix stopte om de haverklap met spelen.
Ik ben en blijf telenet, die geven zeer snel internet, door op ons buitenverblijf internet maxi te hebben van proximus weet ik het verschil. Op 5 ghz kan ik ook prima streamen.
Gsm abo is ook proximus, op onze camping slechte ontvangst bij telenet.


Ik spreek hier wel specifiek over de Brusselse situatie waar de kabel sinds de overname door Numericable en Altice een ramp zijn. Nu TN in het plaatje komt kan dat gevolgen hebben voor de andere spelers.
Reputatie 4
Badge +1
Ik ben tester geweest maar netflix stopte om de haverklap met spelen.
Ik ben en blijf telenet, die geven zeer snel internet, door op ons buitenverblijf internet maxi te hebben van proximus weet ik het verschil. Op 5 ghz kan ik ook prima streamen.
Gsm abo is ook proximus, op onze camping slechte ontvangst bij telenet.

Waarschijnlijk was je internet abonnement te laag want ik heb maxi en hier heb ik ook geen problemen. Als ik hier zou blijven Rudy dan heb ik dat toch nodig voor mijn IP TV.
Reputatie 1
Badge
Ik heb op de camping ook internet maxi en heb geen problemen als ik op 5 GHZ surf en stream maar op 2.4 GHZ heb ik problemen, ik merk dat aan mijn gsm deze heeft geen AC draadloos. of had jij het over oraange internet? daarbij had ik delfde snelheid als met telenet whoppa
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb op de camping ook internet maxi en heb geen problemen als ik op 5 GHZ surf en stream maar op 2.4 GHZ heb ik problemen, ik merk dat aan mijn gsm deze heeft geen AC draadloos. of had jij het over oraange internet? daarbij had ik delfde snelheid als met telenet whoppa

Bij Teleney had ik onbeperkt downloaden? Wat is dat daar whop of whoppa 200
Reputatie 1
Badge
Onbeperkt downloaden heb je bij geen enekel provider. Bij proximus is dat 750 gb voor onze internet maxi
Bij telenet met internet fiber 200 of whoppa heb je ook 750 gb maar dan in de piekuren. In de daluuren is het verbruik onbeperkt, dat is tussen midernacht 00 uur tot 12 uur. Het meeste verbruik ik al heb gehad was 1100 GB. Whopp is bepeekt tot 200 GB
Bij proximus comfort pack (ook maxi) kan je gratis volume bijbestellen, dus is het in feite wel onbeperkt.
Reputatie 7
Badge +2
Bij proximus comfort pack (ook maxi) kan je gratis volume bijbestellen, dus is het in feite wel onbeperkt.

Daar kan TN nog een puntje aan zuigen. PX is hier de beste van de klas. Als je veel gebruik maakt van streamingdiensten zit je al snel aan je 500GB. Dus ik koop regelmatig van die gratis pakketjes!
Reputatie 1
Badge
Ik heb met tn onbeperkt volume in de daluuren dus kan veel en onbeperkt downloaden in de daluuren.
Ik moet zeggen ik met px internet maxi niet alles kan doen wat ik met tn kan.
Reputatie 1
Badge
Spijtig je geen extra volume kan bestellen als je enkel bij proximus internet maxi hebt en 2 gsm abo mobilius M

Reageer