Beantwoord

Proximus Live TV in het buitenland

  • 9 October 2018
  • 3 reacties
  • 613 Bekeken

Hallo,
Ik heb een Smart TV (LG OLED 4K 55E7) in het buitenland in mijn buitenverblijf maar krijg het niet klaar om daar de Proximus app te installeren en TV te kijken.
Ik geraak wel op het hoofdscherm van Proximus ingelogd maar van het moment ik een kanaal kies (bvb VRT) waar ik wil naar gaan kijken blokkeert alles en loopt alles vast. gewoon rampzalig.
Wat moet ik doen om proximus in het buitenland op mijn smart TV te kunnen kijken.
icon

Beste antwoord door SamuelD 9 October 2018, 21:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op dit moment is er geen mogelijkheid om via de Proximus tv app te casten naar je tv , hiervoor is het nog even wachten op de volgende update.
Alvast bedankt voor de reactie maar hoe komt het dat TV Vlaanderen dit al wel heeft alsook Telenet..??
En hoelang zou dit nog duren voor deze app dan wel klaar/beschikbaar zou zijn?
De vorige versie (deze voor de versie 4.xx vier dus) van de Proximus-TV-app voor smartphone en tablet, had wel de chromecast functie ingebouwd en kon je dus via een chromecast HDMI stick op je TV, naar TV kijken maar bij de versie 4.xx van deze app is die er uit verdwenen en werd door de proximus medewerkers hier bevestigd dat deze functie terugkomt in het najaar. Met de laptop zou dit bv wel nog moeten werken aangezien proximus zegt dat deze versie niet veranderd werd.
Spijtig dat proximus geen app heeft voor op de smart TV !

Reageer