Positieve noot

  • 9 November 2016
  • 1 reactie
  • 509 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Dit mag ook eens gezegt worden... Gisteren een telefoontje gekregen van een Proximus vertegenwoordigster, mevrouw muylle.
Ze vroeg verder info over mijn klacht en ik moet zeggen dat ze heel aandachtig luisterde en de respons was heel leuk.
Alle problemen zijn opgelost en heb haar info gegeven, dat veel mensen terecht reageren, hier op het forum. Dat de klant veel te weinig info krijgen bij problemen of veranderingen van zenders. Ook dat het vanaf de callcenters, niet alleen bij Proximus! Is de service voor de klant verslechterd. Denk dat ze te weinig opleiding geven aan die mensen. Klant moet soms met aandringen de oplossing aanreiken.. enz... De feedback die ik gaf ging ze doorgeven hogerop. Ik moet zeggen dat dit een positieve noot is, dat ze de moeite doen en toch persoonlijk contact zoeken. Waarvoor dank. Nu nog zien of het zo zal worden...meer info voor de klanten.
Proximus heeft zijn excuses aangeboden en voor mij is de klacht opgelost. Dus prettige dag nog en Team Proximus, doe zo verder.

groetjes van een klant die toch maar weer tevreden is, na al die onprettige dingen...
Marcel

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Dag Marcel,

Bedankt voor je leuke feedback.

Groetjes,

Jos

Reageer