Nieuws in verband met ons Netflix aanbod

  • 17 March 2017
  • 8 reacties
  • 982 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Beste forumleden,

Vanaf 17 maart zal Netflix kunnen worden gekozen als tv-bundel met de Packs Familus L, Tuttimus, Bizz All-in (met optie TV) en Bizz Office (met optie TV), alsook op de aanrekening/factuur van Proximus kunnen worden vermeld.

Netflix komt dus bij de lijst van momenteel aangeboden tv-bundels en de klant zal Netflix of een van onze andere bundels kunnen kiezen.
Dit zal gebeuren volgens dezelfde principes als nu: als de klant Netflix als tv-bundel neemt, krijgt hij een korting van € 2/maand op zijn volledige Pack. Als de klant zijn tv-bundel niet meer wenst, zal de prijs van het Pack met € 7,99/maand verminderen.

Het feit dat we dit mogelijk maken, betekent dat, als de klant Netflix als tv-bundel kiest, het Netflix-abonnement automatisch zal worden vermeld op de aanrekening/factuur van Proximus (in de rubriek ‘diensten van derden’).

We maken van de gelegenheid gebruik om ook alle klanten die niet in aanmerking komen voor een tv-bundel toe te laten om Netflix op hun aanrekening/factuur van Proximus te kunnen laten verschijnen (zonder korting in dat geval), wat heel nuttig kan zijn voor klanten die niet over een kredietkaart beschikken.

Meer info op deze pagina en op
I want Netflix.

Mvg,

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
leuk m.a.w als ik het pack als 1ste zet betaal ik eigelijk maar 0.4 cent voor netflix juist??
Reputatie 3
Badge +1
als ik vb: in plaats van 9.99 in pack(dus als 1ste geselecteerd in pack) neem maar via netflix verhoog naar 11.99 dan zou ik 2.04 euro apart bij het pack proximus op factuur bij betalen, klopt dat of vergis ik mij.
Reputatie 7
Badge +3
Sorry soul1972, maar ik begrijp niet echt wat je bedoelt.

Via Proximus kan je in ieder geval maar kiezen voor 1 Netflix versie en dat is die van 9,99 euro per maand.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Wel kijk netflix is 9.99 € andere packs zijn 14.95 of 9.95 dat is 4 cent dat je meer betaald als je het pack 1st neemt met de 2 € korting, dus betaal je 0.04 cent.

en volgende dus jullie hebben alleen die van 9.99 € en kan dan niet via netflix aangepast worden naar vb. 11.99 €.
dat is wel spijtig dan.

is altijd handig dat alles op 1 factuur komt
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sou1972

Als je een momenteel een boeket hebt in uw Tuttimus pack en je wijzigt dit naar Netflix als voordeel betaal je inderdaad slechts 4 cent extra per maand.

Nu kunnen wij enkel het Netflix abonnement van 9,99 EUR aanbieden in het Tuttimus pack.

Mvg,

Koen
Ik kan dit niet aanpassen en zou dit graag in mijn pack hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Melissa2017,

Ik laat je hiervoor contacteren door onze commerciële dienst.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Badge
Ik heb netflix van 11,99 en dus in 4K

Reageer