Maatschappelijk verantwoord

  • 20 January 2017
  • 1 reactie
  • 425 Bekeken

Vandaag wederom geconfronteerd met negatieve berichtgeving omtrent een van de bestuurders van Proximus. Onbegrijpelijk dat zo iemand nog een functie kan krijgen/uitoefenen bij een bedrijf als Proximus. Het betreft hier Karel DeGucht. Ik zou het op prijs stellen als er afscheid van die man wordt genomen bij Proximus. Deze man beschadigd Proximus en zijn klanten. Waar het over gaat vind u wel in de diverse media. Vandaag was het wel de druppel. vandaag is 20/01/2017. Ik wens eerlijk geen klant van een bedrijf te zijn die zulke verachtelijke mensen in dienst heeft. Sorry voor Proximus. Dan zal ik een ander moeten zoeken. Dat is heel spijtig ook voor mij.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Sinds Karel De Gucht is aangeduid door de regering denk ik niet dat het bedrijf op zich hier iets kan aan veranderen. Als je grootste aandeelhouder zegt die persoon zit voor ons in je raad van bestuur heb je daar als bedrijf nu eens niets op te zeggen. Dus als je niets wil te maken hebben met mensen die deze man in dienst nemen, vrees ik dat je zal moeten verhuizen (just kidding)

Maak ook duidelijk een verschil tussen de raad van bestuur en het directiecomitée.

Reageer