Beantwoord

Cloud op Proximus TV

  • 8 December 2016
  • 12 reacties
  • 933 Bekeken

Hoe krijg ik de CLOUD app op mijn PROXIMUS TV ?
icon

Beste antwoord door Wim 8 December 2016, 13:10

Bekijk origineel

12 reacties

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app_apps/particulieren/support/applicaties-apps/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html

op uw pc installeren : download hier
Ik zou graag de bestanden van CLOUD willen bekijken op mijn TV, is dit mogelijk ? Kan ik de CLOUD app ook op mijn TV krijgen ?
Inderdaad via de cloud app op je decoder
Hoe krijg je die cloud app op je decoder ?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_tv_apps/particulieren/support/applicaties-apps/cloud/uw-bestaanden-beheren-in-de-cloud/cloud-bekijken-op-een-tv-toestel.html#
kunt u even checken, bovenstaande link lijkt geen info te bevatten
Reputatie 7
Badge +6
Luc,
Sinds de invoering van de nieuwe cloud omgeving, is deze toepassing (cloud bestanden bekijken op TV) niet meer mogelijk.
Je vindt alle nieuwigheden van de nieuwe cloud op deze link.
Mvg,
ok, bedankt voor de verduidelijking
Inderdaad zie ik nu ook.
De app op mijn decoder zie ik er ook niet meer tussen staan via : Menu / Shop / Apps

dit zal waarschijnlijk tijdelijk zijn omdat er aanpassingen gebeuren voor de overgang naar de nieuwe Cloud!
Hey Wim,
Betekent dit dan uiteindelijk dat er in de toekomst geen mogelijkheid meer zal komen of voorzien worden om de cloud via decoder te raadplegen.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Wim,
Betekent dit dan uiteindelijk dat er in de toekomst geen mogelijkheid meer zal komen of voorzien worden om de cloud via decoder te raadplegen.

Deze mogelijkheid is er thans niet meer. We zullen zien wat de toekomst brengt.
Mvg,
Proximus Cloud. Een GROTE stap achteruit. Voor mij is ProximusCloud zinloos. Een directe url-link naar videobestanden of pictures is NIET meer mogelijk. Met BelgacomCloud was dit wel mogelijk. Ik wil namelijk deze linken gebruiken in een persoonlijke website. Maar de persoonliijke website bij Proximus is ook afgeschaft... NOG een stap achteruit. En men spreekt hierboven over de toekomst? Het zal zonder Proximus zijn...

Reageer