Beantwoord

Nieuw bij Proximus, ProximusTV op tablet/smartphone werkt niet

  • 27 January 2017
  • 18 reacties
  • 688 Bekeken

Geregistreerd op myproximus, app proximustv gedownload. Daar ingelogd krijg ik de melding dat proximustv niet actief is via myproximus. Raar want op myproximus zie ik hem actief staan
icon

Beste antwoord door WouterM 31 January 2017, 14:49

Bekijk origineel

18 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Wij zijn sinds vorige vrijdag nieuw als klant.
De app gedownload en staat op dat ik deze zou moeten aciveren op myproximus maar vind dit nergens terug!

Zou u mij kunnen helpen?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sanne!

Zou u via een privébericht u uw klantengegevens kunnen doorsturen aub?

Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sanne!

Ik zie in ons systeem dat deze dienst wellicht actief staat.

Hebt u al geprobeerd de app opnieuw te installeren of te controleren via www.proximus.be/myproximus?


Mvg,

Wouter
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Steven!

Hiervoor neemt u best contact op met onze MyProximus dienst, aangezien wij deze gegevens in uw profiel niet kunnen controleren.

Ons expert team kan dit wel nagaan.

U kan deze dienst bereiken op het gratis nummer 0800 22 800.

Mvg,

Wouter
Beste,

Ook wij ondervinden hetzelfde probleem.
De app geïnstalleerd maar onmogelijk om deze te gebruiken wegens dienst niet actief.

Op MyProximus staat deze echter wel gewoon actief.
Opnieuw installeren hielp ook niet.

Kan iemand dit bekijken aub?

Mvg,
Sven
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Steven!

Hiervoor neemt u best contact op met onze MyProximus dienst, aangezien wij deze gegevens in uw profiel niet kunnen controleren.

Ons expert team kan dit wel nagaan.

U kan deze dienst bereiken op het gratis nummer 0800 22 800.

Mvg,

Wouter


Hallo Wouter,

Op mijn tablet werkt hij ook niet. Elke keer laad hij de zender maar bij het aantikken zegt hij server fout en probeer later opnieuw.
Graag aktie om dit op te lossen.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sven!

Kan u mij uw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
Gisteren is de technieker langs geweest om Proximus te installeren.
Als daarna met de tablet Tv wou kijken en programma's opnemen.
Ging dit totaal niet.
Op MyProximus staat bij de tv applicatie dat er een Technisch probleem is.
Waarom moet dit al meer dan 24 u duren?
Een voorlopig niet tevreden nieuwe klant.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Bart!

Het spijt me dit te horen...

Kan u mij uw klantengegevens via een privébericht doorsturen of een lijnnummer dat in uw pack zit?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige graag voor u na.

Mvg,

Wouter
Blijkbaar een veel voorkomend probleem. ook nieuwe klant, op verschillende toestellen de app geinstalleerd actief op my proximus maar geen proximus tv uiteraard. zogezegd niet actief. Graag oplossing
Voorlopig nog geen oplossing gekregen/gezien. Wel al een "chat-gesprek" gehad met iemand van de klantendienst die zei dat het een tijdelijk probleem was dat toen die avond of ten laatste de ochtend nadien opgelost zou zijn. Dit is inmiddels een dikke week geleden en het is nog steeds niet opgelost.

Verder vandaag ook onze eerste factuur ontvangen. Normaal gezien zouden we maandelijks 95 EUR vast gaan betalen. Eerste factuur is voor een bedrag van 201,31 EUR.

Enige meerkost waar we ons aan verwacht hadden was de 50 EUR voor een WiFi-bridge (1 die we bij Telenet niet nodig hadden voor dezelfde mogelijkheden nota bene).

Niet bepaald een bemoedigende start...
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sven!

Kan u mij uw klantengegevens doorsturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan zal ik de facturen even nakijken voor u.

Mvg,

Wouter
Dag Wouter,

Deze heb ik u enkele dagen geleden reeds doorgestuurd.

Wat het factuur betreft lijkt het me dat ik een halve maand van januari dien te betalen en al een volledige maand voor februari. Klopt dit? Dat je steeds vooruit dient te betalen?

Mvg,
Sven
Wij zijn sinds woensdag klant geworden. De Yelo-app bij de concurrent gebruikte ik vaak en zonder problemen. Bij proximus sinds woensdag al dit bericht op My Proximus:" Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen". Is dit normaal bij Proximus? Kan zowel op laptop als op gsm de App niet gebruiken.

Edit: Via Support chat is het probleem opgelost. Foutje in het systeem. Vlot rechtgezet waarvoor mijn dank.
Reputatie 7
Badge +3
Vreemd, ik heb juist nog eens nagekeken en bij mij is er geen enkel probleem.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sven!

Het is inderdaad zo dat u voor de halve maand betaalt en de aankomende maand die u dan vooruit betaalt.

Indien u nog technische vragen mocht hebben raad ik u aan contact op te nemen met onze technische dienst.

MVg,

Wouter
Dag Wouter,

Ok, bedankt voor uw reactie.
Dus voor de tv app dien ik met de technische dienst contact op te nemen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Elma,

de opname Oblivion staat er op.

MVG,

Wim

Reageer