Beantwoord

Netflix code verlopen


Reputatie 1
Badge
  • Practitioner
  • 54 reacties
Hallo

Ik kreeg mijn code voor mijn drie maanden gratis Netflix te activeren. Als ik die ingeef op de pagina van Netflix staat er dat de code is verlopen. De code heb ik onmidelijk gebruikt na ontvangst, hoe kan die dan al verlopen zijn?
icon

Beste antwoord door Francklin 22 April 2017, 11:57

Bekijk origineel

12 reacties

Hier op het forum gelezen dat:
Je kunt contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)
je tot 15/04/2017 je de Proximus promo code kon invoeren op www.netflix.com/redeem
Ik heb hetzelfde voor, blijkbaar is mijn netflix-code vervallen. Kan hier nog een oplossing voor gevonden worden?
Reputatie 7
Badge +6
Er zijn inderdaad een aantal klanten die hun Netflix code door allerlei administratieve complicaties of wat dan ook bij Proximus te laat hebben gekregen. Dat valt ook op andere forums te lezen.
Op 15/04 heeft Netflix natuurlijk die promotie beëindigd, dus daar staat de klant dan.
Proximus kan blijkbaar geen nieuwe codes meer geven en biedt zijn excuses aan voor het ongemak.Mooi is dat.
Het enige wat ik tot nu toe in een gelijkaardig geval gezien heb als mogelijke compensatie voor dat geblunder (en dan nog na veel aandringen) is 3 gratis credits voor een VOD.
DRIE gratis films (uit de al zo magere catalogus) i.p.v. 3 maanden gratis Netflix. ???
Kan dat echt niet beter?
Reputatie 4
Badge +1
Ik had al netflix abonnement genomen omdat die code niet kwam, maar omdat die dan de dag later nadien in de bus zat vroeg ik hier wat ik het best kon doen. Ze zeiden me best naar netflix België bellen, en dat heb ik dus gedaan. Ik heb dat dan uitgelecht, moest dan die code van Proximus doorgeven en heb dus vier maanden gratis Netflix. Tot Julie.1+3 Ik zal nu wel zien als dat in Julie vervalt hoe dit zit want ik wil dat ik Nexflix op mijn TV heb en niet via mijn pc of zo, al kan dat hier misschien 1€ duurder zijn want ik heb al gelezen dat er binnenkort geen contracten meer kunnen afgesloten worden enken voor 4k.
Reputatie 1
Badge
Tja triestig dat ze bij Proximus zelf niet goed weten hoe het zit. Begrijp niet dat ik nog een code krijg op 22.04. Via telefoon als de actie als stop is gezet op 15.04 ?
Als ik op de hoogte was zou ik er ook al vrede mee nemen.
Reputatie 7
Badge +6
Dat is dus het probleem: die medewerkers, zeer waarschijnlijk te goeder trouw, maar dus niet helemaal correct op de hoogte van alle details (de einddatum van de promotiecode), geven die al ongeldige code alsnog door en trek daarna als klant maar je plan.
Een code doorgeven op 22/04 van een promotie die afgelopen was op 17/03 en waarvan de code verviel op 15/04, waardoor de klant een voordeel mist van bijna 28€ ??? Het excuus zal wel weer zijn dat die codes toch al veel vroeger per brief werden opgestuurd, maar hoeveel zijn er al niet, op dit forum alleen, die die fameuze brief nooit hebben gekregen?
Ik vind dat niet kunnen en het is allesbehalve klantvriendelijk en professioneel.
PS: voor alle duidelijkheid: ik ben een van de velen, die wel binnen de 10 dagen zijn code kreeg en 3 maanden gratis Netflix kon kijken, dus zo kan het ook, maar daar schieten de gedupeerden niks mee op
Een proximus medewerker beweert dat het einde gekomen is van wanneer netflix als tvbundel aangeboden werd.
Dus inderdaad, verschillende medewerkers staat gelijk aan verschillende uitleg.
Reputatie 4
Badge +1
Volgens mij had men zelf niet verwacht van het enorme succes. Maar het blijft natuurlijk een inschattingsfout en de klant krijgt daar natuurlijk de impact van.
Reputatie 1
Badge
Op 28.03 ben ik over gegaan naar Tutimus dus er was nog ruim tijd over tot het einde van de promotie om mij de code te sturen. Een sms of mail sturen dat het niet meer gaat was het minste wat ze hadden kunnen doen.
Reputatie 4
Badge +1
Ja want ik ben ook in Maart klt geworden 20:3 en heb die dus gekregen; Maar was niet op de hoogt dat dit tot een 10 tal dagen kon duren dus heb ik mezelf bij Netflix ingeschreven. En nadat ik dan die code kreeg heb ik gevraags wat ik moest doen en hebben zei mijn code van Proximus aanvaardt.
Reputatie 1
Als Proximus een beetje "commercieel" zou denken, zouden ze gewoon nieuwe, geldige Netflixcodes aankopen en aanbieden aan klanten die hun code te laat ontvangen hebben. Of het equivalent ervan, zijnde 3 x 9,99 = 29,97 euro, in mindering brengen op de volgende factuur van de klanten in kwestie.
Ik heb inderdaad het voorstel gekregen om Netflix te activeren en dat het gedurende drie maanden in mindering wordt gebracht van de factuur. Toch ben ik hier nog niet zo van overtuigd aangezien mijn factuur sinds mijn verhuis en omschakeling al vier maand lang nooit correct is en door alle correcties die ze uitvoeren ook al helemaal niet meer duidelijk is wat me wel of niet wordt aangerekend.
Kunnen ze niet gewoon een foute factuur volledig annuleren en een nieuwe correcte factuur opmaken voor de maand? Duidelijk per maand zonder al teveel bijkomende poespas.

Reageer